„Porsche“ gamintojas kurdamas naujuosius elektra varomus „Macan“, apjungė visas prekės ženklo inovacijas ir technologinę pažangą. O jau visai netrukus šių inovacijų gausa bus prieinama ir Lietuvos gyventojams“, – sako ji, pridurdama, kad „Porsche Macan“ automobiliai nuo pirmojo jų debiuto tapo sėkmingu „Porsche“ kūriniu, tad naujasis, elektra varomas modelis, susilauks ne mažiau dėmesio ir sėkmės. Pastarasis dar didesnis, sportiškesnis ir prabangesnis.
Lyderiai savo segmente
Anot R.Klimavičiūtės, naujieji elektra varomi „Macan“ pasižymi didžiausiu įveikiamu atstumu ir greita įkrovimo galimybe – tai vieni svarbiausių aspektų, užtikrinančių ilgų distancijų įveikimą.
Pilnai įkrauta baterija galu varomas „Macan“, pagal WLTP standartą, gali įveikti net 641 km atstumą ir išvystyti didžiausią – 220 km/h greitį.
„Macan 4“ – viena įkrova gali įveikti net 613 km bei išvystyti didžiausią – 220 km/h greitį, o pats galingiausias „Macan Turbo“ gali įveikti 591 km atstumą ir pasiekti 260 km/h didžiausią greitį.
Elektra varomų SUV bendra ličio jonų baterijos talpa siekia 100 kW. Pakrauti ją nuo 10 iki 80 proc. greitojo įkrovimo stotelėje vairuotojams tetruks maždaug 21 minutę, tuo tarpu didžiausia priėmimo įkrovimo galia – 270 kW.
Keturiais ratais varomo „Porsche“ visureigis „Macan Turbo“ išvysto 639 AG (407 kW) galią ir 1130 Nm sukimosi momentą. Tuo tarpu „Macan 4“ – 408 AG (300 kW) galią bei pasiekia 650 Nm sukimo momentą, o su „Launch Control“ sistema, 100 km/h gali pasiekti vos per 5,1 sek., tuo tarpu su „Macan Turbo” – vos per 3,3 sek.
„Macan 4S“ išvysto 330 kW (448 AG) galią, o su momentiniu galios padidinimu, ji gali siekti iki 380 kW (516 AG) ir išvystyti 820 Nm sukimo momentą, o tik galiniais ratais varomas „Porsche Macan“ pasiekia 250 kW (340 AG) galią. Su „Launch Control“ pastarasis gali išvystyti net iki 265 kW (360 AG) didesnę galią ir pasiekti maksimalų – 563 Nm sukimo momentą, o 100 km/h greitį pasiekia per 5,7 sek.
Sportiškumas ir pažangumas
„Elektra varomi „Macan“ išsiskiria praktiškumu ir itin aukštos kokybės įranga, o tikrą sportinio automobilio pojūtį suteikia sportinė sėdynių padėtis, žemo svorio centras bei įspūdinga vairavimo dinamika“, – sako R.Klimavičiūtė.
Visuose „Macan“ modeliuose vairuotojui montuojamas naujos kartos 12,6 colių lenktas prietaisų valdymo skydelis bei 10,9 colio centrinis ekranas keleivio pusėje, su integruota „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema. Ši leidžia ne tik valdyti daugybę važiavimo bei komforto funkcijų, bet ir naudotis ir pagalbinių sistemų asortimentu. Automobiliuose pirmą kartą įmontuota ir papildytos realybės projekcija, rodanti svarbiausią informaciją tiesiai ant priekinio stiklo vairuotojo regėjimo zonoje.
Modelių kainos prasideda nuo 82 182 tūkst. eurų
Naujuosius „Macan“ automobilius galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatytas šių metų rudenį. Lietuvoje „Macan“ elektromobilio kaina prasideda nuo 82 182 00 eurų, „Macan 4“ – nuo 85 900 eurų, „Macan 4S“ – nuo 93 182 00 eurų, o „Macan Turbo“ – nuo 117 490 eurų.
Iš viso pasauliui pristatytos net 4 „Macan“ modifikacijos – „Macan 4“, „Macan Turbo“, „Macan 4S“ ir tik galiniais ratais varomas „Macan“.