Naujojo RX priekinė dalis labai primena kitų „Lexus“ modelių – jis yra tarsi padidintas NX visureigis. Jis ilgesnis ir platesnis už praėjusios kartos automobilį, o jo siluetas labiau primena universalą.
RX gamybos pradžioje bus komplektuojamas su dviem jėgainėmis ir vadinsis RX450h (jau matyta GS modelyje) arba RX200t (montuojamas NX automobilyje). Tai 3,5 l V6 Atkinsono ciklo variklis su elektrine jėgaine arba 2 litrų darbinio tūrio motoras su turbina. RX450h turėtų išvystyti apie 340 AG, o RX200t – apie 200 AG.
„Lexus“ taip pat atsisakė senosios šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės – į naujuosius japoniškus visureigius bus montuojama aštuonių laipsnių pavarų dėžė. Kaip ir dabartiniame RX, taip ir naujajame bus galima pasirinkti tiek priekinius, tiek visus keturis varančiuosius ratus.
RX pasižymės komplektacijų gausa. Jų „Lexus“ turės net penkias: nuo bazinės „Comfort“ iki prabangiausios „Luxury“.
„Comfort“ komplektacija taip pavadinta ne be reikalo: kiekvienas „Lexus RX“ turės automatinio stabdymo, kelio ženklų atpažinimo ir trumpų-ilgų šviesų perjungimo sistemas, daugybę elektroninių stabilumo sistemų, 10 saugos oro pagalvių, šviesos diodų žibintus, 18 colių skersmens ratlankius, beraktę sistemą, 9 garsiakalbių garso sistemą, odinį saloną, 2 zonų klimato kontrolės sistemą ir 8 kryptimis elektra reguliuojamas, šildomas ir vėsinamas priekines sėdynes. Ir dar daug visokių privalumų, kurių „Dacia“ automobilyje nerasite net po dešimties metų.
Tiesa, „Lexus“ vis dar lieka prie penkiaviečio automobilio principo ir trečios sėdynių eilės nemontuos. Taip pat nebus reguliuojama galinių sėdynių padėtis, net ir atlošas.
„Lexus“ labai skubėjo parodyti naująjį RX visiems savo klientams – taip skubėjo, kad vienintelis gamykloje surinktas RX keliauja per įvairias Europos šalis, o masinė visureigio gamyba dar neprasidėjo. Ne vienam Vilniuje automobiliu pasigrožėti atvykusiam žmogui į akis krito atplyšusi odinė apdaila prie vairo ar susiraukšlėjusi pavarų svirties apdaila. Susijaudinusius galima nuraminti – tai tik prototipinis automobilis, kurio kai kurios dalys surinktos kreivomis rankomis – jis po kelių mėnesių keliaus „po presu“. Pirkėjų automobiliams visos apdailos medžiagos bus vietoje.