„Toks variantas aktualus ne tik didelėms taksi bendrovėms, bet ir pavieniams taksistams, nes jie, susimokėję nedidelį fiksuotą mokestį, gauna raktelius nuo visiškai įrengto ir darbui paruošto taksi automobilio, taigi dirbti gali pradėti čia ir dabar“, – pasakoja „Sostena Rent a Car“ ilgalaikės nuomos padalinio vadovė Laima Gric. Be to, nuomotojai kliento nepalieka likimo valiai – nuolat palaiko ryšį, prižiūri automobilius, teikia techninį aptarnavimą, stebi degalų sąnaudas, analizuoja, ką reikėtų labiausiai prižiūrėti ir t. t.
„Sostena“ skaičiuoja, kad nuo 2013-ųjų, kai buvo pasiūlyta ši paslauga, „Dacia Lodgy“ taksi susuko jau daugiau nei 200 000 km.
Šiemet „Dacia Lodgy“ savo taksi automobiliais pasirinko ir jų 15 įsigijo bendrovė „Lietuvos taksi paslaugos“. Kodėl taksi įmonės kaip susitarusios renkasi šį modelį?
„Žiūrint iš ekonominės pusės, jo vietos negalėtų užimti joks kitas automobilis. „Dacia Lodgy“ patogus, erdvus, gana saugus ir tikrai už prieinamą kainą, taigi toks įmonių pasirinkimas yra paprasčiausiai pagrįstas ekonomine logika. Vilniuje per mažas kilometro įkainis, kad būtų galima išlaidauti ir pirkti automobilius už 20–30 tūkst. eurų. Brangus automobilis paprasčiausiai neatsipirktų. Galiausiai, kam pinigus leisti vėjais? Manau, kad kiekviena įmonė ras kur investuoti sutaupytas lėšas“, – įsitikinęs bendrovės „Sostena“ atstovas Egidijus Gončarovas.
2014-aisiais vokiečių žurnalas „Auto Bild“ „Dacia Lodgy“ apdovanojo už stabiliausią vertės išlaikymą kompaktinių vienatūrių kategorijoje. Anot automobilius vertinusios įmonės „Schwacke“, per ketverius metus šis automobilis išlaiko net 57,36 proc. savo vertės.