Lietuvoje populiarėja pigūs, bet nauji taksi automobiliai „Dacia Lodgy“

Automobilio nuoma – tikrai ne pirmasis į galvą šaunantis variantas naujam taksi verslui. Toks mąstymas gali būti klaidingas – bendrovė „Sostena“, atstovaujanti automobilių prekės ženklams „Renault“, „Volvo“ ir „Dacia“, nuo 2013-ųjų pasiūlė naują paslaugą – taksi automobilių nuomą. Įmonė gana sėkmingai nuomoja iki galo įrengtus „Dacia Lodgy“ taksi automobilius, kuriuose sumontuota visa darbui reikiama įranga.
„Dacia Lodgy“ taksi automobiliai
„Dacia Lodgy“ taksi automobiliai

„Toks variantas aktualus ne tik didelėms taksi bendrovėms, bet ir pavieniams taksistams, nes jie, susimokėję nedidelį fiksuotą mokestį, gauna raktelius nuo visiškai įrengto ir darbui paruošto taksi automobilio, taigi dirbti gali pradėti čia ir dabar“, – pasakoja „Sostena Rent a Car“ ilgalaikės nuomos padalinio vadovė Laima Gric. Be to, nuomotojai kliento nepalieka likimo valiai – nuolat palaiko ryšį, prižiūri automobilius, teikia techninį aptarnavimą, stebi degalų sąnaudas, analizuoja, ką reikėtų labiausiai prižiūrėti ir t. t. 

„Sostena“ skaičiuoja, kad nuo 2013-ųjų, kai buvo pasiūlyta ši paslauga, „Dacia Lodgy“ taksi susuko jau daugiau nei 200 000 km.

Šiemet „Dacia Lodgy“ savo taksi automobiliais pasirinko ir jų 15 įsigijo bendrovė „Lietuvos taksi paslaugos“. Kodėl taksi įmonės kaip susitarusios renkasi šį modelį?

„Žiūrint iš ekonominės pusės, jo vietos negalėtų užimti joks kitas automobilis. „Dacia Lodgy“ patogus, erdvus, gana saugus ir tikrai už prieinamą kainą, taigi toks įmonių pasirinkimas yra paprasčiausiai pagrįstas ekonomine logika. Vilniuje per mažas kilometro įkainis, kad būtų galima išlaidauti ir pirkti automobilius už 20–30 tūkst. eurų. Brangus automobilis paprasčiausiai neatsipirktų. Galiausiai, kam pinigus leisti vėjais? Manau, kad kiekviena įmonė ras kur investuoti sutaupytas lėšas“, – įsitikinęs bendrovės „Sostena“ atstovas Egidijus Gončarovas. 

2014-aisiais vokiečių žurnalas „Auto Bild“ „Dacia Lodgy“ apdovanojo už stabiliausią vertės išlaikymą kompaktinių vienatūrių kategorijoje. Anot automobilius vertinusios įmonės „Schwacke“, per ketverius metus šis automobilis išlaiko net 57,36 proc. savo vertės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis