Rinkai pristatytos keturios naujienos. Pirmoji – nedidelis mikroautobusas „Iveco Daily“, miesto viešajam transportui pritaikytas „Iveco Urbanway“, tarpmiestinėms kelionėms skirtas „Iveco Crossway“ ir turizmui paruoštas „Iveco Magelys“.
Visos pristatytos transporto priemonės gali pasigirti „Euro 6“ žymėjimu. Tai reiškia, kad autobusai ir mikroautobusas tapo dar ekonomiškesni, suvartojantys apie 7 proc. mažiau degalų, tuo pačiu mažiau teršiantys aplinką.
Atrodo, kad „Iveco“ pasistengė – autobusų techninė pusė tapo žymiai paprastesnė, lengviau remontuojama, o ir priėjimas prie tam tikrų dalių tapo paprastesnis.
Mikroautobusas „Iveco Daily“ rinkai bus siūlomas su dyzeliniu arba gamtinių dujų varikliu. Dujos – tai ne mums įprastos suskystintos, o gamtinės. Lietuvoje tokių degalinių, kuriose galite užpildyti transporto priemonę gamtinėmis dujomis, nėra daug.
Dyzeliniai varikliai siūlomi du, 146 arba 170 AG galių, išvystantys atitinkamai 350 ir 400 Nm. Skirtingos „Daily“ modifikacijos talpins nuo 19 iki 22 keleivių.
Autubusų gamoje pristatyi šešių cilindrų varikliai „Cursor“ ir „Tector“, kurie skiriasi galingumu ir techniniais parametrais.
Miesto viešajam transportui pritaikytas „Urbanway“ pagamintas trijų skirtingų ilgių. Trumpiausias – 10,5 metro autobusas bus varomas arba dyzelinu arba gamtinėmis dujomis. Dyzelininis variklis bus „Tector 7“, 6,7 litrų darbo tūrio, išvystantis 285 AG.
Kiekvienas šių autubusų bus siūlomas su dviem arba trim durimis, kuriuose atitinkamai susėsti galės 26 ir vienas neįgalus keleiviai, o trimis durimis aprūpintame autobuse atitinkamai 21 ir 1.
„Urbanway“ taip pat yra kiek ilgesnis 12 m autobusas, o ilgiausia jo modifikacija siekia 18 m.
12 m autobuse bus sumontuoti tie patys dyzeliniai ir gamtinėmis dujomis varomi varikliai, išvystantys 285 ir 290 AG. Šiek tiek ilgesniame autobuse susėsti galės 23 ir vienas neįgalus arba 28 ir vienas neįgalus kelieiviai.
Ilgiausiame, viešajam transportui pritaikytame autobuse, vietos prisėsti ras nuo 34 iki 39 keleivių, priklausomai nuo durų skaičiaus. Autobuse keliauti galės ir neįgalūs asmenys. Variklių gama – šiek tiek galingesnė. Dyzelinis 360 arba 400 AG variklis, arba gamtinėmis dujomis varomas, 330 AG variklis.
Skelbiama, kad naujieji „Urbanway“ bus patogesni, turės tyliau dirbančius variklius.
Tarpmiestiniams maršrutams pritaikyti „Crossway“ rinkai taip pat pasiūlyti įvairaus ilgio, galingumo variantai.
Pasirinkta, kad „Crossway“ nebus montuojami gamtinėmis dujomis varomi varikliai. Dyzeliniai varikliai bus „Tector 7“ – 6,7 litrų darbo tūrio, išvystantys 320 AG, o šiek tiek galingesni „Cursor 9“ – 8,7 litrų darbo tūrio, išvystantys 265 bei 294 AG.
Viena „Crossway“ modifikacija – šiek tiek prabangesnis viešojo transporto autobusas. Jis – 10,8, 12 arba 13 metrų ilgio. Montuojami „Tector 7“, išvystantys 285 AG, ir „Cursor 9“ su 360 AG varikliai.
Visos pristatytos transporto priemonės gali pasigirti „Euro 6“ žymėjimu. Tai reiškia, kad autobusai ir mikroautobusas tapo dar ekonomiškesni, suvartojantys apie 7 proc. mažiau degalų, tuo pačiu mažiau teršiantys aplinką.
Prabangiausios klasės „Magelys“ autobusai ir toliau keleivius stebins prabanga. Erdvus vidus, didelis elektroninių įrenginių naudojimas, įvairiausi patogumai keleiviui, o taip pat ir vairuotojui. Autobusas turės 8,7 litrų darbo tūrio „Cursor 9“ variklį, išvystantį net 400 AG.
Visi autobusai aprūpinti „Ad Blue“ sistema, o taip pat LED žibintais.
Keleiviai turėtų pastebėti, kad visi naujieji „Iveco“ autobusai tapo patogesni kelionėms, o autobusų priežiūros meistrai, kad pasiekti tam tikras transporto priemonės dalis tapo lengviau nei ankstesniuose „Iveco“ modeliuose.