Oficialios modelių premjeros įvyks rugpjūčio bei rugsėjo mėnesiais, tačiau išankstiniai užsakymai jau priimami.
„Nissan Juke“ ne vieną mėnesį buvo vienas populiariausių automobilių Lietuvoje. Pirmą kartą pasauliui jo „feisliftas“ buvo parodytas Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį, o pirmą birželio šeštadienį jo premjera vyksta ir Lietuvoje.
„Nissan X-Trail“ Europoje pristatytas dar praėjusių metų rugsėjį. Jis – visiškai kitoks nei ligšiolinis „X-Trail“. Automobilis atsikratė agresyvaus modelio etiketės ir turi daug švelnesnių, aptakesnių bruožų.
Japonai sako, kad nepaisant savo nuglostytų formų, „X-Trail“ pasižymi ne prastesniu, o kai kuriais atžvilgiais netgi geresniu pravažumu. Galbūt pravažumas ir padidėjo, tačiau naujasis modelis nebeatrodo toks vyriškas, jis greičiau tapo išsipusčiusiu miesčioniu.
Jeigu senasis modelis gatve važiuoja išpurvintas ar įbrėžtas – tai galima priimti kaip natūralų dalyką – juk tikrą vyrą randai puošia. Naujasis modelis kitoks: nešvarus naujasis „X-Trail“ prilygsta teisininkui suglamžytu kostiumu – tai tiesiog nepadoru.
Pirmą kartą „X-Trail“ bus parduodamas ir kaip septynvietis automobilis. Visos trys sėdynių eilės išdėstytos amfiteatro principu – paskesnė eilė sumontuota šiek tiek aukščiau už esančią priekyje. Dėl to net gale sėdintys keleiviai nepatirs klaustrofobijos priepuolių. Antros eilės sėdynes galima stumdyti ir atlenkti, o trečioji eilė, jeigu jos nereikia, lengvai pasislepia automobilio grindyse.
„Nissan“ giriasi didžiausiu savo klasėje stikliniu stoglangiu bei didžiausia salono erdve tarp savo konkurentų. Galbūt taip ir yra, tačiau trečioje sėdynių eilėje gali tilpti arba maži vaikai, arba turintys jogo sugebėjimų suaugę.
Aišku, kaip ir dera šiuolaikiniams automobiliams, šiame įdiegta „Nissan Connect“ sistema su septynių colių lietimui jautriu ekranu centrinėje konsolėje, kurios pagalba galima prie automobilio prijungti telefoną ir daugelį pastarojo funkcijų, įskaitant ir specialias aplikacijas, naršymą internete ar „Facebook“ socialiniame tinkle, naudoti laikant savo išmanųjį kišenėje ar rankinėje. Žinoma, jame yra ir moderniausios aktyvaus saugumo sistemos, kurias „Nissan“ vadina „Safety Shield“.
Atnaujintas „Juke“ pirkėjams suteiks galimybę rinktis iš trijų variklių. Vienas, benzininis agregatas, yra visiškai naujas. Tuo metu kiti du, benzininis ir dyzelinis agregatai buvo peržiūrėti ir patobulinti. Gamintojas primena, kad vienas populiariausių dyzelinių variklių – 1,5 litro darbo tūrio „K9K dCi“ motoras generuos 110 arklio galių.
Naujasis benzininis, 1,2 litro darbo tūrio „DIG-T“ variklis bus aprūpintas turbina. Motoras pasieks 115 arklio galių ir 190 niutonmetrų sukimo momentą. Modelyje su šiuo varikliu kaip standartinė įranga bus siūloma ir „Start-Stop“ sistema.
1,6 litro darbo tūrio benzininis „DIG-T“ variklis, kuris naudojamas ir toliau, buvo peržiūrėtas ir dabar išvysto daugiau galios. Agregatas nuo šiol turės 188 arklio galias ir pasižymės didesniu aštrumu esant žemesniems variklio sūkiams.
Bazinė visų modelių įranga apims LED žibintus, garso sistemą su radiju, CD grotuvu ir AUX jungtimi. Taip pat automobilis turės ir indikatorių, rekomenduojantį tinkamiausią momentą pavaros perjungimui.
Dviejų varomų ratų modelis turės didesnę bagažinę, kurios talpa sieks 354 litrus. Automobiliai bus komplektuojami su 16, 17 arba 18 colių skersmens ratlankiais.