Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos automobilių vežėjai liko be darbo

Dėl koronaviruso sustojus visai Europos automobilių pramonei, be darbo liko ir Lietuvos automobilių vežėjai, rašo „Verslo žinios“. Šimtus automobilvežių valdančios įmonės yra priverstos laikyti juos aikštelėse ir laukti, kol vėl prasidės gamyba.
Europos prospekto ir Veiverių gatvės sankryža
Asociatyvi nuotrauka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 2 Darbas Automobilis

Per 120 automobilvežių valdančios įmonės „Ipukis“ vadovas Tomas Paltanavičius sako, kad bendrovės veiklos apimtis sustabdžius automobilių gamyklas Europoje susitraukė visu 100 proc.

Be darbo stovi ir beveik visi iš 247 didžiausios automobilių vežėjos šalyje „Bleiras Logistics" automobilvežiai, kuriais pernai iš viso buvo pervežta 348 tūkst. automobilių.

Anot įmonės vadovo Esmanto Rapkevičiaus, nedidelė dalis automobilvežių šiuo metu dar baigia vykdyti užsakymus, o vėliau reikės laukti, kol vėl atsidarys gamyklos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?