Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lietuvos draudimas“ pasiūlė apdrausti vairuotojus ir keleivius

Eismo įvykiuose Lietuvoje kasmet nukenčia arba žūva 2500 šalies gyventojų, tačiau keturi iš penkių vairuotojų nėra apsidraudę – neturi asmens ar sveikatos draudimo, rodo šalies draudimo rinkos lyderio „Lietuvos draudimas“ duomenys. Daugiau nei pusė sužeistųjų eismo įvykiuose buvo keleiviai, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Avarija Panevėžyje
Avarija Panevėžyje / Tomo Markelevičiaus nuotr.

„Net 70 proc. mūsų klientų mano, kad ir vairuotojo, ir keleivių draudimas yra reikalingas. Tačiau daugelis jų nėra apsidraudę asmens ar sveikatos, todėl matome nišą, kur savo klientams galėtume suteikti pridėtinę vertę – draudžiantiems vairuotojo civilinę atsakomybę kartu itin palankiomis sąlygomis apdrausti ne tik vairuotoją, bet ir keleivius. Juk automobiliu su keleiviais nuolat vyksta 44 proc. vairuotojų“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

„Lietuvos draudimas“ vairuotojams, apsidraudusiems Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD), siūlo vairuotoją ir visus automobilio keleivius apdrausti už 1 eurą per mėnesį. Vairuotojo ir keleivių draudimo suma sieks 6000 eurų. Išmoką susižalojus eismo įvykyje vairuotojas ir keleiviai gautų nepriklausomai nuo to, kas bus eismo įvykio kaltininkas.

Techninė pagalba kartu su privalomuoju draudimu jau tapo įprasta

Pernai vairuotojai, apdraudę automobilį privalomuoju civilinės atsakomybės (TPVCAPD) draudimu „Lietuvos draudime“, sutaupė daugiau nei 950 tūkst. eurų techninės pagalbos tarnybos paslaugoms, mat šią paslaugą gauna kartu su draudimu. Per metus tarnyba padėti vairuotojams skubėjo 12 tūkstančių kartų, arba vidutiniškai 30 kartų per dieną. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, draudimo polisų su technine pagalba skaičius per dvejus metus išaugo 2,5 karto.

„Paslaugos populiarumas auga – pernai suteikta 55 proc. daugiau nemokamų paslaugų nei užpernai, kai nemokama techninė pagalba buvo pasiūlyta klientas kaip neatsiejama civilinės atsakomybės privalomojo draudimo dalimi. Nemokamai padėdami vairuotojams techninės pagalbos tarnybos tralai pernai nuvažiavo per 740 tūkst. kilometrų – tiek užtektų įveikti atstumą iki Mėnulio ir atgal“, – sako A. Juodeikis.

Dažniausiai vairuotojai nemokamą techninę pagalbą kvietė, kai automobilį reikėjo nutempti po eismo įvykio. Taip pat neretai techninės pagalbos tarnyba skubėjo padėti vairuotojams užvesti automobilį, pakeisti prakiurusią padangą, pametus ar užtrenkus automobilio raktelius. Be to, techninės pagalbos tarnyba sulaukė kone 60 tūkstančių skambučių iš vairuotojų, kurie norėjo pasikonsultuoti dėl gedimo ir ar galima tęsti kelionę.

„Pastebime, kad Lietuvoje vairuotojai, rinkdamiesi draudimą nori gauti daugiau pridėtinės vertės, apčiuopiamos naudos sau. Stengiamės į šiuos poreikius atsižvelgti ir kartu su draudimu pasiūlyti papildomų paslaugų, aktualių mūsų klientams, kaip techninė pagalba ar vairuotojo ir keleivių draudimas“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas A. Juodeikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos