Patobulintas automobilis – geresnės darbo sąlygos
Parodoje buvo demonstruojamas 2014 metais pradėtas gaminti „Unimog U 527“ modelis su Euro VI taršos standartus atitinkančiu varikliu. Jėgos agregatas „U 527“ modelyje išvysto 200 kW (272 AG) arba „U 530“ 220 kW – (299 AG) galią, o taršos rodikliai atitinka aukščiausius gamtosauginius reikalavimus. Gamykla užtikrina, kad šiame „Unimog“ modelyje montuojami naujausios „BlueEFFICIENCY Power“ variklių kartos variantai, sumažinantys išmetamųjų dujų ir kietųjų dalelių išmetimą 90 proc. palyginus su Euro V varikliais. Taip pat sumažintos kuro, AdBlue ir variklio tepalo sąnaudos.
Šis naujas „Unimog“ modelis, išsiskiriantis itin gera antikorozine apsauga, ženkliai pagerino darbo sąlygas. Jame sumontuota nauja ir mažai priežiūros reikalaujanti vėdinimo sistema, sumodeliuota kabina, užtikrinanti labai gerą matomumą, sumontuota nauja priekinės kameros-monitoriaus sistema pagerina matomumą artimoje aplinkoje.
Darbuotojų komfortui didinti kabinos vidaus dizainas yra modernus ir ergonomiškas, pagerinta šildymo/kondicionavimo sistema, montuojamas naujas daugiafunkcinis vairas su nauja reguliuojama vairo kolonėle. Vairuotojo ir operatoriaus saugumui užtikrinti diegiamas aktyvus ir pasyvus saugumo paketas.
Išskirtinė komplektacija profesionaliam darbų atlikimui
Vokiečių gamintojas „Mulag“, kurio prietaisai dažniausiai montuojami „Unimog“ automobiliuose, pristato savo naujausią produkciją Baltijos šalyse. Kėdainių aerodrome demonstruojamas modelis išsiskiria dvejomis itin lanksčiomis ir funkcionaliomis strėlėmis, kurių siekis iki 8 metrų į šonus, į aukštį iki 8 metrų.
Tai užtikrina, kad galima pasiekti tolimesnius kelkraščio ruožus, krūmus ir medžių šakas. Ant šių „Mulag“ strėlių galima montuoti agregatus žolei pjauti, medžiams genėti, kelio dangai valyti, šaligatviams šveisti, pakelės griovių valymui ir atnaujinimui bei kitas funkcijas atliekančius šio gamintojo prietaisus.
Šiame „Unimog“ modelyje yra sudaryta galimybė „užrakinti“ galinės pakabos amortizaciją. Tai galima atlikti neišlipus iš automobilio kontrolinėje panelėje automobilio viduje, taip apsaugant automobilio operatorių nuo galimų rizikų ir didinant komfortiškas sąlygas.
Darbo kokybei gerinti su „Mulag“ antstatu šiame automobilyje montuojamos išgaubtos durys, leidžiančios operatoriui plačiau matyti aplinką. Be to, šalia vairuotojo esanti operatoriaus darbo kėdė turi dvi fiksuojamas pozicijas, kurios suteikia galimybę darbą atlikti žiūrint pro priekinį stiklą arba pro šonines išgaubtąsias duris.
Be to, „Unimog“ automobilis pasižymi didesnio galingumo pavarų dėže su praktiškai pritaikytu išdėstymu, didesniu efektyvumu dėl stipresnės galios hidraulikos VarioPower, didesnio krovumo, dėl svorio galimybių optimizavimo „Unimog“ turi apie 1000 panaudojimo galimybių.
„Unimog U 400“ daugiafunkcinių automobilių modelius su senesniais Euro V varikliais jau naudoja VĮ „Automogistralė“, VĮ „Panevėžio regiono keliai“, VĮ „Marijampolės regiono keliai“.