Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lietuvos komercinį automobilį 2014“ paskelbs specialistų komisija

Lietuvos žurnalistų autoklubo valdyba patvirtino šiemet pirmą kartą šalies istorijoje rengiamo konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2014“ vertinimo komisiją.
„Renault Kangoo Express Z.E“ puikiai tiks karštoms bandelėms išvežioti
„Renault Kangoo Express Z.E“ / Gamintojo nuotr.

Skirtingai nuo gilias tradicijas turinčių „Metų automobilio“ konkursų geriausiąjį komercinį automobilį gegužę rinks trys šio autoklubo nariai žurnalistai, o jiems talkins penki įvairių sričių autoritetingi transporto specialistai, padėsiantys geriau atskleisti naujam konkursui pateiktų komercinių automobilių privalumus ar trūkumus.

Konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2014“ vertinimo komisijoje dirbs : DPD Lietuva išorinės komunikacijos ir marketingo specialistė Asta Brazaitienė, UAB „Transporent“ ilgalaikės nuomos ir priežiūros skyriaus vadovas Giedrius Gegevičius, žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius, įmonės DPD Lietuva vairuotojas Martynas Pašluosta, UAB „Nekilnojamojo turto valdos“ transporto departamento direktorius Valdas Stanislovaitis, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis, šio projekto koordinatorius, žurnalo „Keturi ratai“ vyriausiasis redaktorius Valdas Valiukevičius ir LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas Valdas Juozas Vilūnas.    

Komisija automobilius vertins pagal jų techninius duomenis

Konkursui, kuriame gali dalyvauti N1 kategorijos automobiliai iki 3,5 tonos ir kurių kėbulai skirti kroviniams pervežti, pateiktų mašinų komisija nebandys užmiesčio keliuose ar miestų gatvėse, o vertins juos analizuodama ir lygindama gamintojų pateiktas technines charakteristikas bei eksploatacinius duomenis. Būtent todėl čia itin svarus turėtų būti praktikų, transporto specialistų žodis. Ypač nustatant tokius kriterijus, kaip transporto priemonės atsiperkamumas, jo išlaikymo kaštai iki 150 tūkstančių kilometrų ridos, vairuotojo darbo vietos įrengimas, serviso atstovų sugebėjimai per trumpiausią laiką pateikti reikiamą detalę ar mazgą ir daugelis kitų.

Jei techniniai duomenys komisijos neįtikintų arba jų pasirodytų per maža, tokiu atveju jie galėtų naudotis gamintojų atstovų pateiktais, identiškais konkursiniams, testavimui skirtais automobiliais.    

Iki šiol konkursui savo naujausius automobilius jau delegavo penki gamintojai. Po tris modelius pateikė turtingą komercinių automobilių gamą turintys „Volkswagen“ ir „Ford“, du – „Peugeot“ gamintojų atstovai Lietuvoje. Tačiau galutiniai rezultatai bus žinomi tik gegužės  2-ąją, kai baigsis registracija.

Konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2014“ finalinė stadija sutampa su gegužės 8-10 dienomis „Litexpo“ parodų centre vyksiančiomis net dviem „TransBaltica“ bei „Automechanika“ parodomis. Konkurse dalyvaujantys lengvieji komerciniai automobiliai bus demonstruojami atskiroje aikštelėje prie pat „Litexpo“ rūmų, kur juos galės įdėmiau apžiūrėti ne tik šių parodų lankytojai, bet ir potencialūs pirkėjai. 

Konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2014“ nugalėtojas bus paskelbtas gegužės 10 dieną 14 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos