„Iš pradžių potencialūs klientai, turintys ilgamečius tiekėjus, į mus žiūrėjo nepatikliai. Ištyrę rinką nusprendėme investuoti į gamybos standartizavimą ir naujas technologijas, tai mums leido optimizuoti savo veiklą“, - kaip įmonė išsisuko nuo krizės pasakoja „Altas komercinis transportas“ generalinis direktorius Edvardas Radzevičius.
Kitas svarbus sprendimas buvo sukurti profesionalų pardavimo ir aptarnavimo tinklą, kuris šiuo metu apima 90 proc. Vakarų Europos valstybių. Įmonė taip pat pradėjo tiesiogiai bendradarbiauti su tokiais transporto pramonės gigantais, kaip „Mercedes Benz“ ir „Volkswagen“.
Per 2011 m. įmonės apyvarta padidėjo apie 60 proc. ir praėjusių metų pabaigoje siekė daugiau nei 22 mln. litų. Beveik dvigubai išaugo ir pagamintų autobusų kiekis – nuo 97 vnt. 2010 m. iki 154 vnt. 2011 m. Įpusėjus antrajam 2012 m. ketvirčiui augimas išlieka stabilus.
„Laikydamiesi savo plėtros plano šiemet pradėjome tiekti autobusus Jungtinės Karalystės ir Prancūzijos užsakovams. Per pirmąjį 2012 m. ketvirtį klientams jau išsiuntėme 27 proc. daugiau automobilių nei 2011 m. tokiu pačiu laikotarpiu“, - sakė E. Radzevičius.
Šiais metais įmonė suplanavusi dar labiau didinti darbų tempą ir išlaikyti stabilų augimą. Svarbiausia UAB „Altas komercinis transportas“ artimiausio pusmečio užduotis – kompanijos gamybinės bazės didinimas ir modernizavimas.