„Per moderniosios Lietuvos pašto istoriją tai bene pirmi tokie dideli konkursai dėl lengvųjų automobilių. Mano žiniomis, iki šiol bendrovė nebuvo įsigijusi tokio kiekio automobilių“, – sakė Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.
Anot jos, įmonė yra pasiryžusi laipsniškai gerinti Lietuvos pašto darbuotojų darbo sąlygas, skirti dar daugiau dėmesio ir investicijų, kad būtų padidinta kasdienio darbo kokybė ir pasitenkinimas juo.
„Tikiu, kad šiuos pokyčius įvertins ir klientai – jų aptarnavimui skirtų procesų tobulinimas mums taip pat yra vienas svarbiausių prioritetų“, – teigė A.Sungailienė.
Lietuvos paštas tikisi, kad paskelbti viešieji konkursai bus įdomūs daugeliui tiekėjų ir automobilių gamintojų. Pagrindinis reikalavimas automobiliams – kad jie būtų ekonominės klasės, su kuo mažesnėmis degalų sąnaudomis.
Bendrovė 2018 m. rudenį su UAB „Baltik vairas“ pasirašė sutartį dėl 210 elektrinių dviračių miesto laiškininkams gamybos. Toks sprendimas priimtas įmonei paskaičiavus vidutinių Lietuvos miestų pėsčiųjų laiškininkų per dieną įveikiamą vidutinį atstumą ir pristatomos korespondencijos kiekį. Tikimasi, kad tai turėtų sumažinti kasdienį laiškininkų fizinį darbo krūvį ir pagreitinti siuntų pristatymą klientams.
Elektriniai dviračiai yra plačiai naudojami daugelyje Europos šalių paštų, kurie aptarnauja tankiau apgyvendintas vietoves. Tačiau kaimo vietovėse, kur yra pakankamai dideli atstumai tarp adresatų, laiškininkai pas klientus vyksta automobiliais.