Per 2014 m. pirmąjį pusmetį „Koegel“ tentinių puspriekabių pardavimai Lietuvoje sudarė 38 proc. rinkos. Antroje ir trečioje vietoje – „Krone“ (35 proc.) ir „Schmitz“ (24 proc.) prekiniai ženklai. Kitų gamintojų pardavimai Lietuvoje šiemet tesudarė 3 proc. rinkos vertės.
Pasak UAB „Bene Trucks Lietuva“ Koegel skyriaus direktoriaus Jono Indriūno, į „Koegel“ puspriekabes vežėjai atsigręžė dėl pažangių gamybos metodų ir kompleksinio aptarnavimo pranašumų:
„Teigiamos įtakos turėjo ir tai, kad būtent Lietuvoje suformuotas didžiausias Baltijos šalyse originalių „Koegel“ detalių sandėlis. Tačiau esminė tiesioginė šio gamintojo puspriekabių populiarumo priežastis – sumažinti gamybos kaštai bei konkurencinga kainodara”, – teigė J.Indriūnas.