Limuzinų karas JAV: vokiečiai prieš japonus

Jau kurį laiką JAV naujų prabangių automobilių rinkoje dominuoja „Lexus“ - kiek nestandartinis fenomenas, ypač žinant, kad beveik visame likusiame pasaulyje (išskyrus, žinoma, pačią Japoniją ir dar kelias valstybes) pirmąsias vietas pagal parduodamus automobilius užima vokiečių gigantai: BMW, „Mercedes“ ir „Audi“.
Limuzinų karas JAV: vokiečiai prieš japonus
Limuzinų karas JAV: vokiečiai prieš japonus / Gamintojo nuotr.

Bet Europos gamintojai nori dominuoti ir JAV – nors praėjusiais, 2010 metais, BMW pardavė apie 220 tūkstančių modelių, o „Mercedes“ - apie 216 tūkst. automobilių užjūryje („Audi“ čia kiek atsiliko – jų buvo parduota kiek daugiau nei 101 tūkst.), pirmoje vietoje esantis „Lexus“ su 229 tūkst. naujų mašinų pardavimu vokiečiams kelia nerimą.

Tad šie nesnaudžia. Tarsi susitarę, visi trys minėti Europos automobilių koncernai darys dideles reklamines kampanijas „Super Bowl“ (amerikietiškojo futbolo finalinių varžybų) metu vasario šeštąją. Ši transliacija – pati populiariausia JAV, praėjusiais metais sulaukusi net 106.5 milijono televizijos žiūrovų.

Gan nebloga proga atkąsti dalį rinkos – šiuo metu visas „Toyota“ koncernas, kuriam priklauso ir „Lexus“, sprendžia praėjusiais metais pašlijusį automobilių patikimumą (šis suprastėjo dėl daugelio įvykių JAV, kur naujiems šio gamintojo modeliams užsikirsdavo akseleratoriaus pedalas). O vokiečiai progomis pasinaudoti moka – tai jie anksčiau yra įrodę ne kartą, tad pamatyti 2011 metų pirmojo ketvirčio automobilių pardavimų išklotinę turėtų būti įdomu...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų