Teigiama, kad 2015-aisiais serijinė šio automobilio versija tiek Japonijoje, tiek Europoje pakeis „FCX Clarity“ modelius su vandenilio kuro kasetėmis.
„FCEV Concept“ nurodo tolimesnę mūsų automobilių su vandenilio technologijomis evoliucijos kryptį“, – teigė „American Honda“ prezidentas Tetsuo Iwamura. „Nors šis modelis yra koncepcinis – jo bruožai bus perkelti ir į serijinius FCEV.“
Gamintojas tvirtina, kad penkiavietyje prototipe naudojama technologija yra net 60 procentų efektyvesnė už naudojamą FCX modeliuose. Teigiama, kad iš tokios pat talpos vandenilio kuro kasečių išgaunamas galios santykis siekia net 3 kW/l. Net ir trečdaliu sumažinę kuro kasečių talpą „Honda“ galią pakėlė iki 100 kW (apie 136 AG).
Šis automobilis su pilnai užpildytomis kuro kasetėmis galės įveikti maždaug 480 km atstumą – 100 km daugiau nei jo pirmtakas. Tuo tarpu specialiose degalinėse kuro kasetės galės būti užpildytos tik per tris minutes.
„American Honda“ viceprezidentas Mike‘as Accavittis akcentavo, kad FCEV parodo ne tik vandeniliu varomų automobilių evoliucijos kryptį, bet ir elektrinių agregatų tobulėjimą. „Kad ir kaip futuristiškai visa tai atrodytų, pramonėje tokius rezultatus pasiekti yra labai realu.“