Nepaisant ekonominių problemų, Los Andželo paroda – aiškiai ne mažų, ekonomiškų ar labai ekologiškų automobilių paroda. Kaip visada, joje stengiasi parodyti savo naujausius modelius prabangių sportinių automobilių gamintojai, bet pagrindinis automobilis, kuris uždirba daugiausiai pinigų milžiniškoje Amerikos rinkoje – visureigio ir komfortabilaus plento sedano hibridas. Būtent toks yra naujasis „Porsche Macan“ bei konceptualus „Frodo Edge“ modelis. Bet amerikiečiai nebūtų amerikiečiai, jei nepasiūlytu ko nors didesnio, pavyzdžiui, naujojo „Chevrolet Colorado“.
„Yra tam tikros rizikos, o man patinka rizika, nes yra galimybė gerai uždirbti, nes niekas iškart nesugebės mūsų nukopijuoti“, – teigė GM prezidentas Markas Reussas.
Europos gamintojai bando prisivilioti Amerikos pirkėjus naujausiais konceptualias modeliais ir pačiais moderniausiais ekologiškais automobiliais kurie atitinka pačius griežčiausius, pavyzdžiui, Kalifornijos gamtosaugos įstatymus.
„Žmonėms jie atrodo kaip konceptualūs automobiliai, kurie atsiras po 10 metų. Bet taip nėra „Ai3“ ir „Ai8“ – serijinės mašinos, nors daugumai atrodo, kad jų dizainas ir technologijos yra iš ateities. Ne, jos jau yra dabar“, – sakė BMW padalinio JAV vadovas Paulas Ferraiolo.
Los Andželo auto šou dirbs nuo lapkričio 22 d. iki gruodžio 1 d.