Bendrovė taip pat prognozuoja, kad šiais finansiniais metais grynasis pelnas nepakis, nors visame pasaulyje jaučiamas lustų deficitas ir su koronavirusu susiję sutrikimai tiekimo grandinėse kelia galvos skausmą visai automobilių gamybos pramonei.
„Honda“ pareiškė, kad metinis grynasis pelnas 2021–2022 finansiniais metais padidėjo 7,6 proc. iki 707 mlrd. jenų (5,3 mlrd. eurų), ir nurodė, kad 2023 metų kovą pasibaigsiančiais finansiniais metais jis paūgės iki 710 mlrd. jenų.
Pardavimai praėjusiais finansiniais metais padidėjo 10,5 proc. ir tai, pasak bendrovės, „visų pirma lėmė didesnės pardavimo pajamos motociklų versle ir finansinių paslaugų versle, taip pat teigiamas valiutų kursų pokyčių poveikis“.
Visgi, „nepaisant perėjimo prie atsigavimo tendencijos, bendrovę, jos konsoliduotas patronuojamąsias įmones ir jos filialus supanti ekonominė aplinka ... tebebuvo sudėtinga ir tai, be kitų veiksnių, lėmė puslaidininkių pasiūlos trūkumo poveikis, taip pat žaliavų kainų kilimas“.
„Honda“ pažymėjo, kad per praėjusius finansinius metus būta atvejų, kai jos gamyklos Japonijoje ir užsienio šalyse dėl sutrikimų tiekimo grandinėse ir problemų su darbuotojais, kurių atsirado dėl COVID-19, buvo priverstos stabdyti arba mažinti gamybą.
Balandį bendrovė pareiškė per kitą dešimtmetį į elektromobilių technologijas investuosianti beveik 40 mlrd. JAV dolerių (apie 38,5 mlrd. eurų), nes norinti užtikrinti, kad iki 2040 metų elektra ir kuro elementais varomos transporto priemonės sudarytų 100 proc. visų jos pardavimų.