„Įmanoma visą kelią pabaigti iki tol“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
Pasak jo, reikėtų iš naujo įvertinti, ar suplanuotas naujas kelias nėra per platus.
„Ar tikrai turi būti toks kelio plotis, koks yra suplanuotas, toks platus. Gal užtenka ne tokio plataus?“ – svarstė M.Skuodis.
Kelių direkcija vadovas Remigijus Lipkevičius komitete sakė, kad kelio ruožas nuo 16 iki 21 kilometro jau rekonstruotas, iki šiol investuota beveik 40 mln. eurų.
Kelių direkcija BNS nurodė, kad vienam rangovui sumokėta 18,5 mln. eurų, o kitam – 19,8 mln. eurų.
Šio ruožo dangą atnaujino Suomijos statybos grupės YIT bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, o „Panevėžio keliai“ suprojektavo ir statė du viadukus.
1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.
Projektas finansuojamas iš Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos lėšų.
Kelių direkcija anksčiau prognozavo, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų.