Maksimalus leistinas greitis padidės automagistralės Kaunas–Klaipėda ruože, esančiame nuo 299 km (Dauparų sankryžos) iki 306,3 km (Klaipėdos miesto ribos). Į šį ruožą patenka ir Jakų žiedinė sankryža su neseniai pastatyta estakada Kauno–Klaipėdos ir Klaipėdos–Kauno kryptimis.
1,6 km ilgio ruože nuo Dauparų sankryžos iki transporto svėrimo posto leistinas greitis didėja nuo 90 km/h iki 130 km/h (vasaros sezono metu) arba 110 km/h (žiemos sezono metu). Mažesnis leistinas greitis liks tik 300 metrų atkarpoje ties Dauparų autobusų stotele.
Dar dviejose automagistralės atkarpose nuo transporto svėrimo posto iki Klaipėdos miesto greitis didinamas nuo 90 km/h iki 110 km/h bei nuo 70 km/h iki 90 km/h.
„Padidinti leistiną greitį leido kelyje pastaraisiais metais įrengtos papildomos eismo saugos priemonės: kelio apšvietimas, apsauginiai atitvarai, rekonstruota kelio danga, papildomi kelio ženklai, ties transporto svėrimo postu skiriamojoje juostoje įrengta tinklo tvora, neleidžianti pėstiesiems kirsti kelio“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Dėl įrengtų inžinerinių eismo saugos priemonių nuo šio pavasario greičiau galima važiuoti ir magistralės dalyje tarp Vilniaus ir Kauno. Leistinas greitis padidintas ties Grigiškėmis bei 9 km ilgio ruože prieš Kauno miestą.
Pasak E. Masiulio, leistiną automobilių greitį ruošiamasi didinti ir magistralės ruože, kertančiame Kauno miestą. Per keletą metų rengiamasi visiškai atnaujinti magistralės ruožą tarp 94 ir 107 km, jame įrengiant papildomas eismo juostas, rekonstruojant ir pastatant naujas sankryžas, tiltus, viadukus ir tunelius.