„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Magnum Mk5“ – kanadietiškas adrenalino užtaisas už 349 tūkst. Lt

Kai automobilių gamintojas iš Kanados „Magnum Cars“ žadėjo, jog pasauliui pristatys trasoms ruoštą automobilį, buvo galima tikėtis kažko lengvo, modernaus ir brangaus.
„Magnum Mk5“
„Magnum Mk5“ / „Magnum Cars“ nuotr.

Pasiturintiems vairavimo entuziastams kanadiečiai siūlo įsigyti 139 tūkst. JAV dolerių (349 tūkst. Lt) vertės sportinį, trasoms skirtą automobilį su gale įmontuotu mažos kubatūros atmosferiniu varikliu, kurio sūkiai ribojami ties nebent motociklininkams pažįstama 11 tūkst. aps./min. riba.

Kanadiečiai neatskleidžia, iš kur yra paimtas šis agregatas, tačiau birtų žurnalo „Autocar“ duomenimis, kaip donorą „Magnum Cars“ pasirinko kultinį „Suzuki Hayabusa“ motociklo variklį.

„Magnum Cars“ nuotr./„Magnum Mk5“
„Magnum Cars“ nuotr./„Magnum Mk5“

Gamintojas teigia, kad tik 545 kg sveriantį anglies pluošto kėbulą maža 4 cilindrų benzininė jėgainė su 250 AG iki 100 km/val. išjudins per 3,2 sekundės, o maksimalus šio automobilio greitis sieks 240 km/val. Santykinė 459 AG/tonai galia šiam monstrui tikrai turėtų suteikti fantastiškas dinamines savybes.

Teigiama, kad gale sumontuotas variklis  visą galią per 6 laipsnių nuoseklaus jungimo (sekvencinę) pavarų dėžę siunčia į galinius varančiuosius ratus. Visa energija į asfaltą bus perduodama per riboto praslydimo diferencialą, ir 265/35 R18 galines padangas.

Vairuotojui palikta galimybė važiavimo metu keisti stabdžių balansą (skirti daugiau jėgos galiniams, arba atvirkščiai). Ant nuimamo vairo „Magnum Cars“ sumontavo elektroninį spidometrą, kuris fiksuos ir trasų ratų įveikimo laikus. Gamintojas tvirtina, kad posūkiuose šis automobilis generuos iki 2G dydžio perkrovas.

4 cilindrų atmosferinis variklis suksis iki 11000 aps./min.

Kanadiečiai per metus ketina surinkti po 20 tokių Mk5 automobilių. Kompanijai vadovaujantis Bruno St-Jacquesas teigia, kad šie kompaktiški, trasoms skirti superautomobiliai yra surenkami be jokių kompromisų. Todėl nereikėtų tikėtis kažkokių komforto ar rafinuotumo savybių – šio automobilio tikslas yra generuoti malonumą, o ne atpalaiduoti ar paruošti vairuotoją miegui prie vairo rato.

Nekantriausieji klientai pirmuosius modelius gaus maždaug po metų – 2014-ųjų pabaigoje.

„Magnum Cars“ vardas automobilių sporte nėra naujiena. Šis prekinis ženklas debiutavo prieš keturis dešimtmečius, 1968-aisiais, o techniką bandė net ir tokios būsimosios žvaigždės, kaip legendinis lenktynininkas Gillesas Villeneuve‘as. Kanados „Formulės-1“ lenktynių metu „Magnum Cars“ bendradarbiauja su „Lotus, „Williams“, „Renault“ komandomis bei tokiomis bendrovėmis, kaip AGS, „Larousse“, todėl šį bei tą apie tai, koks automobilis tenkintų vairavimo entuziastus, išmano.

Panašu, kad „Ariel Atom“, „BAC Mono“, „VŪHL 05“, „Caterham Seven“ serijos modeliai bei kiti panašūs automobiliai sulaukė rimto varžovo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs