Kaip skelbta 2020 m. rugsėjį vykusiame renginyje „MMXX: Time to be Audacious“, „Maserati“ atnaujino savo prekės ženklą ir pasiruošė rinkai pristatyti „Folgore“ planą. 2021 metais vienintelis „Stellantis Group“ prabangus prekės ženklas pranešė apie užimamos pasaulinės rinkos dalies padidėjimą iki 2,4 procento. Augimas fiksuotas Šiaurės Amerikoje ir Kinijoje atitinkamai 2,9 proc. bei 2,7 procento.
Pernai „Maserati“ stebėjo stiprų pardavimų augimą – 41 proc. per metus. Iš viso klientams visame pasaulyje buvo pristatyta 24 269 automobilių. Koreguotų veiklos pajamų (AOI) marža siekė 5,1 proc., o grynosios pajamos buvo 2,021 mln. eurų.
Pasitikėdami savo pirminiais rezultatais, „Maserati“ siekia tapti pirmuoju prabangių automobilių gamintoju, kuris išleis elektrinį sportinį automobilį. Planuojama, kad iki 2025 metų kompanija taps pirmuoju gamintoju segmente, kuri turės pilną elektromobilių asortimentą. „Folgore“ elektrifikacijos strategija buvo sukurta atsižvelgiant į klientų norus, kurie iki šiol yra esminė kiekvieno modelio dalis.
Naujasis „GranTurismo“ bus pirmasis automobilis „Maserati“ istorijoje, kuriame bus tik elektrinis variklis. Jis bus gaminamas „Mirafiori“ gamykloje, o rinkoje debiutuos 2023 metais. GT stiliaus etalonas „GranTurismo“ pasiūlys pažangiausius techninius sprendimus, perimtus iš „Formulės E“ bolidų, pasižymės didžiule galia, komfortu ir elegancija. Viskuo, kas būdinga „Maserati“ automobiliams. Taip pat netrukus pasirodysiantis naujasis „Grecale“ SUV modelis, jau kitais metais turės ir elektrinę versiją.
Galiausiai, iki 2025 m. visi „Maserati“ modeliai – super sportinis automobilis MC20, naujasis sportinis sedanas „Quattroporte“ ir visiškai naujas visureigis „Levante“ – turės elektrines versijas.
Šis „Maserati“ planas yra kovo 1 d. paskelbto „Stellantis“ strateginio plano „Dare Forward 2030“ dalis. Visi nauji gamintojo modeliai bus kuriami ir gaminami tik Italijoje.