Tokie skaičiai atrodo juokingai daugumai automobilių gamintojų, tačiau tik ne tokiam nišiniam kaip „Maserati“. Praėjusiais metais naujų automobilių su trišakio logotipu ant priekinio bamperio buvo nupirkta vos 6159, o per pirmuosius 10 šių metų mėnesių – 4700.
Ateinančių metų planas atrodo didelis žingsnis tik pažvelgus į praeitį. Prieš kurį laiką „Maserati“ atstovai skelbė apie 2015-ųjų planus – tais metais tikimasi viso parduoti 50 tūkst. automobilių.
Kartu su nauju „Quattroporte“, italai šiais metais pristatė ir koncepcinius „Kubang“ bei „Ghibli“ modelius. Jie, tikimasi, virs serijinės gamybos automobiliais jau artimiausiais metais. Pridėjus dabar sėkmingus „GranTurismo“ ir „GranCabrio“, ta 50 tūkst. riba nebeatrodo tokia utopinė.
„Maserati“ šeimininkas – „Fiat“ koncernas, o pastarasis bendrauja su amerikiečiais „Chrysler“. Šio dalių turės ir „Maserati“, tad jo kaina turėtų nusileisti iš debesų lygio iki žemiškesnės. Tai leistų „Quattroporte“ tiesiogiai konkuruoti su vokiečių trijule – „Audi A6“, BMW 5 ir E klasės „Mercedes-Benz“ bei britų „Jaguar XF“. Kalbama, kad prie šios pabangių sedanų grupelės nori prisijungti ir „Cadillac XTS“.