Parduodamo automobilio duomenys:
- Kaina: 6905600 Lt
- Pagaminimo data: 1969 m. sausis
- Rida: 8200 km
- Degalų tipas: benzinas
- Darbinis tūris: 3900 cm3
- Galia: 272 kW (370 AG)
- Pavarų dėžė: mechaninė
- Vietų skaičius: 2
- Durys: 2/3
- Savininkų skaičius: 1
- Spalva: balta
- Interjeras: juodas odinis
- Pardavimo vieta: Vičenca, Italija
„Lamborghini Miura“ skelbimą pamatyti galite paspaudę čia.
Nuo 1966 iki 1972 m. buvo pagaminti 764 „Miura“ modeliai ir nėra žinoma, kiek jų yra išlikę. Gamybos pradžioje, 1966-aisiais, tai buvo greičiausias serijinis automobilis visame pasaulyje. Po „Miura“ gamybos pabaigos „Lamborghini“ dviviečių superautomobilių stovykloje du metus buvo štilis, kol pasaulį išvydo naujas itališkas šedevras: „Countach“.
Pirmosios serijos „Miura“, pavadintų P400 (ital. Posteriore 4 litri), 1966-1969 m. buvo pagaminta 275 vnt. Automobiliai turėjo 3,9 l darbinio tūrio V12 variklius, išvystančius 350 AG. Tuo metu automobilis kainavo 20 tūkst. dolerių (dabar tai būtų apie 300 tūkst. Lt).
„Lamborghini Miura“ įsigijęs buvo ir Frankas Sinatra
1968-ųjų pabaigoje pasirodžiusi „Miura S“, vadinta P400S, buvo nežymiai patobulinta. Automobilis turėjo tokius dalykus kaip elektra valdomi langai, platesnis oro įsiurbimo kolektorius bei didesnė bagažinė. Šie patobulinimai lėmė 20 AG prieaugį bei keliais litrais didesnį bagažinės talpumą (tarsi tai kažkam labai rūpėtų).
Iki 1971-ųjų buvo parduotos 338 „Miura S“, o vieną šių automobilių buvo įsigijęs žymus JAV dainininkas ir aktorius Frankas Sinatra.
Paskutinioji ir žymiausia „Miura“ turėjo patobulintus karbiuratorius, kas prie į galinius ratus perduodamos galios pridėjo dar 15 AG. P400SV pavadinta „Lamborghini Miura“ turėjo jau 385 AG.
Šios kartos modelių buvo parduota 150. Esminis SV skirtumas nuo ankstesnių „Miura“ – variklio ir pavarų dėžės atskyrimas. Pirmieji „Miura“ modeliai turėjo vientisą variklį ir pavarų dėžę, kurie dalinosi tą patį tepalą. Paskutiniai 96 SV serijos modeliai turėjo atskirą variklį ir pavarų dėžę su riboto praslydimo diferencialu.
Mobile.de nuotr./„Lamborghini Miura“ |
Naujam modeliui – griežtas ne
„Miura“ „Lamborghini“ automobilių gamoje yra protėvis bene visiems galingiausiems šios kompanijos modeliams. Nors ir „Countach“ pasižymėjo visiškai kitokiu dizainu, kurį vėliau paveldėjo ir „Diablo“, „Murcielago“ bei „Aventador“. Jų pirmtakas daugelio ekspertų skaitomas gražiausiu visų laikų „Lamborghini“.
Siekdami paminėti šio legendinio sportinio automobilio pristatymo keturiasdešimtmetį kompanija sukūrė ir modernią „Miura“ interpretaciją. 2006-aisiais debiutavęs konceptas iki šiol eksponuojamas „Lamborghini“ muziejuje, Sant‘Agatoje. Daugybės automobilių mėgėjų nuomone, tokia mašina ir šiais laikais turėtų sulaukti didelio dėmesio, tačiau Stafanas Winkelmannas kategoriškai atsisakė naujojo „Miura“ dabartinėje gamoje, motyvuodamas savo sprendimą svariu argumentu: „Šis koncepcinis automobilis buvo sukurtas siekiant paminėti ryškiausius mūsų istorijos puslapius, tačiau „Lamborghini“ privalo žiūrėti į ateitį, o ne į praeitį. Senoviškas dizainas mūsų nedomina, todėl šio automobilio vieta – muziejus.“
Gal ir teisingas požiūris – „Miura“ yra pernelyg svarbi gairė automobilių pramonės istorijoje, kad ją reikėtų modernizuoti. Ir jeigu šiomis dienomis gatvėse važinėtų modernūs „Miura“, pamačius originalųjį modelį praeivių akys nepalydėtų jo taip, kaip palydi dabar.
Milijonas
Viename populiariausių Europos automobilių skelbimų portalų Mobile.de radome vos dvi „Lamborghini Miura“. Šiems automobiliams galima pritaikyti žymaus Clinto Eastwoodo filmo „Million dollar baby“ pavadinimą.