Jeigu mūsų minimame automobilyje buvo panaudoti tokie pagrindiniai "Nissan" techniniai mazgai, kaip variklis ir važiuoklė, tai pats "Spartan" kėbulas buvo sukonstruotas visai naujai. Vienur teigiama, kad "Nissan Spartan" kėbulo dizainas buvo nusižiūrėtas nuo 1935 m. Mercedes 500 K., kitur, kad nuo 1936 m. Mercedes 540K. Bet tai tikrai nėra svarbu, nes tikslas buvo pasiektas ir galima konstatuoti, kad šios Spartan kėbulo linijos – vienas geriausių neoklasikinio automobilio pavyzdžių.
Neoklasikinių automobilių gamintojas Nedas Lamoureauxas
Tuo pačiu metu, dar vienas žinomas neoklasikinių automobilių gamintojas Nedas Lamoureauxas kaip tik ieškojo naujos automobilių gamybos įmonės ir, pamatęs vieną iš pirmųjų Spartan, buvo nustebintas. Nedui taip patiko automobilio dizainas, kad jis iš Rono Sparkso nupirko Spartan marketingo teises ir tapo kompanijos dalininku. Pradėjęs vadovauti kompanijai Neds perkėlė gamybą iš Leucadia miestelio į San Marcos ir ant „Spartan“ automobilių atsirado „Spartan Motorcar Co.“ kompanijos pavadinimas.