Bandymų metu „Škoda 736“ nuvažiavo net 30 tūkstančių kilometrų. Inžinieriai buvo labai patenkinti sportišku ir žaismingu automobilio charakteriu. „Škoda“ bagis galėjo pasiekti 107 km/val. greitį ir buvo stebėtinai ekonomiškas. Bet, kaip galite įsivaizduoti, tokių automobilių istorija raudonose šalyse visada turi liūdną pabaigą.
„Škoda“ bagio pabaiga
Čekoslovakija nuo pat amžiaus vidurio buvo socialistinė respublika. Kaip tikriausiai žinote, šalia kitų siaubingų trūkumų ši santvarka neleidžia kurti išskirtinių pramoginių automobilių (esame aprašę pavyzdžių iš tos pačios Čekoslovakijos, Lenkijos ir Sovietų sąjungos). Taigi bagių kultūrai ši šalis nebuvo pati tinkamiausia, juolab, kad ir prieigos prie jūros Čekoslovakija neturėjo, kaip ir paplūdimių kultūros.
„Škoda“ inžinieriai bandė įtikinti kompanijos vadovybę, kad 736 neprieštarauja darbo liaudies dvasiai. Buvo teigiama, kad bagius galėtų naudoti ir policijos ar pasienio kontrolės pareigūnai. Tačiau jokie argumentai nebuvo išgirsti ir „Škoda 736“ buvo nustumtas į stalčių.
Vienas „Škoda“ bagis dar ilgokai dirbo Prahos oro uoste – jis rodė lėktuvams kelią. Dabar vienas 736, kurį 2017 metais restauravo jo kūrėjai, yra eksponuojamas „Škoda“ muziejuje Mlada Boleslave.