Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mazda 3“ variklis murks švelniau ir bus taupesnis

„Mazda 3“ skverbiantis į Europos automobilių rinkos C segmentą, šio modelio variklių asortimentą papildė naujokas – 105 AG ir 1,5 l darbinio tūrio SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis, atitinkantis „Euro 6“ reikalavimus. Debiutantas bus montuojamas tiek po sedano, tiek po hečbeko „Mazda 3“ variklio gaubtu.
„Mazda 3“ ir SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis
„Mazda 3“ ir SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis / Gamintojų nuotr.
Temos: 2 „Mazda 3“ Mazda

Analitikai prognozuoja, kad naujasis variklis padidins „Mazda 3“ konkurencingumą itin didele konkurencija išsiskiriančiame segmente. Naujasis variklis pasižymi aukštu degiojo mišinio suspaudimo laipsniu 14,8:1 ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis generuoja itin žemą CO2 emisiją – 99 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos sudaro vos 3,8 l/100 km. Variklyje panaudota yra ir naujoji sklandaus garso (Natural Sound Smoother) technologija, absorbuojanti vibracijas ir lemianti tylų variklio murkimą.

Gamintojų nuotr./„Mazda 3“ ir SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis
Gamintojų nuotr./„Mazda 3“ ir SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis

Modelis „Mazda 3“ yra gyvas SKYACTIV technologijų ir „Kodo“ – judesio sielos dizaino – įsikūnijimas. Novatoriškas, lengvas ir itin standus „Mazda 3" kėbulas lemia šio modelio lyderystę C segmento nariams varžantis svoriu – „Mazda 3" sveria tik 1185 kg. Puiki fizinė forma lemia mažesnį variklio galios poreikį, todėl „Mazda 3“ yra dinamiškas ir itin lengvai valdomas automobilis.

Rafinuotame, erdviame, įnoringam vairuotojui sukurtame „Mazda 3" salone į akis krenta kompaktiškas prietaisų skydelis, didelis 7 colių spalvotas liečiamasis ekranas, rotacinis multimedijos sistemos valdymo skydelis.

Gamintojų nuotr./„Mazda 3“ ir SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis
Gamintojų nuotr./„Mazda 3“ ir SKYACTIV-D turbodyzelinis variklis

2016 metų „Mazda 3“ modelių asortimentas buvo dar labiau sustiprintas pasiūlius specialią hečbeko kėbulo tipo versiją su naujais 18 colių tamsiais lengvojo lydinio ratlankiais, raudonai dygsniuota juodos spalvos odos bei zomšo salono vidaus apdaila bei aptakų komplektu. Skaitmeninis (DAB) radijas, galinio vaizdo kamera ir keleivio sėdynės keltuvas dabar standartiškai montuojamos visuose aukštesnės klasės modeliuose.

„Mazda 3“ yra aprūpintas visu spektru pažangiausių ir novatoriškiausių „Mazda“ i-ACTIVSENSE vairuotojo saugos technologijų – susidūrimo prevencijos, „Smart City“ pagalbinė stabdymo sistema, nukrypimo nuo kelio juostos įspėjimo sistema ir „Mazda Radar“ autopilotas. Pastarosios „Mazda 3“ saugumo technologijos buvo įvertintos aukščiausiu penkių žvaigždučių „Euro-NCAP“ saugumo reitingu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų