„Mazda CX-5“ puikiai išlaikė susidūrimo, šoninio smūgio, smūgio į automobilio galą ir stogo saugumo automobiliui apvirtus egzaminus.
„CX-5 yra pirmasis bendrovės automobilis, kuriame pritaikytos visos šiuo metu turimos SKYACTIV technologijos, todėl automobilis išsiskiria ne tik taupiu ir stabiliu važiavimu, bet ir saugumu. IIHS įvertinimas patvirtina, kad klientams yra pateikiama tai, ko jiems labiausiai reikia – degalus taupantys varikliai, dinamiškumas, tikslus valdymas ir, svarbiausia, saugumas“, - kalbėjo „Mazda“ Šiaurės Amerikos padalinio vadovas Jimas O‘Sullivanas.
SKYACTIV technologijos pritaikytos ir CX-5 kėbului, ir važiuoklei, todėl šie automobilio komponentai yra lengvesni ir tvirtesni nei įprasta. Automobilio kėbule yra 61 proc. aukšto atsparumo plieno, o kai kurios jo dalys pagamintos iš unikalaus itin atsparaus plieno. Lengvesnė ir tvirtesnė konstrukcija visureigio valdymą daro lengvu ir itin tiksliu.
„Mazda CX-5“ standartinėje versijoje montuojamos šešios saugos pagalvės, stabdžių antiblokavimo sistema ABS, stabilumo kontrolės sistema DSC, traukos kontrolės sistema TCS, susilankstantis stabdžių pedalas, oro slėgio padangose kontrolės sistema ir kiti pasyvų saugumą didinantys priedai.