Koncernas žada, kad atnaujinta „Mazda6“ įkūnys prabangą ir sportiškumą viename, gaus naujų variklių, visų varomų ratų sistemą, „Premium“ klasės interjero dizainu ir naujausiomis saugumo technologijomis.
„Mazda6“ taps vienu svarbiausių „Mazda“ ekspozicijos akcentų. Nuo šiol ir keturiais ratais varoma automobilio versija taip pat gaus naują dyzelinį SKYACTIV-D 2.2 variklį bei gausybę plika akimi nematomų patobulinimų.
Į ilgai lauktą naujosios kartos „Mazda6” versiją bus sutalpintas visos moderniausios saugumo technologijos. Dabartinė „Rear Vehicle Monitoring“ (RVM) sistema bus patobulinta pridėjus „Blind Spot Monitoring“ (BSM) bei „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) funkcijas.
Šie patobulinimai padės vairuotojams išvengti „aklųjų zonų“ važiuojant mieste bei netikėtų kliūčių važiuojant atbulomis. Tuo tarpu „Lane Keep Assist System“ (LAS) papildys egzistuojančią perspėjimo sistemą „Lane Departure Warning System“ (LDWS) ir neleis vairuotojams netyčia išvažiuoti į priešpriešinę juostą.
Saugumą mieste padidins „Smart City Break Support Forward / Reverse“ (SCBS F/R) funkcija, kuri automatiškai aktyvuos stabdžius kilus pavojui susidurti su kliūtimi priešais ar iš galo. Naujojoje „Mazda“ taip pat pirmą kartą bus įdiegta „Driver‘s Attention Alert“ (DAA) sistema. Ji stebės vairuotojų elgseną ir įspės, kai vairuotojams bus rekomenduojama sustoti poilsiui ilgose kelionėse.
Viena iš papildomų saugumo priemonių atnaujintame „Mazda6” bus ir adaptyvūs LED žibintai. Nors nepriklausomai valdomi keturi LED žibintai pasižymės itin ryškia šviesa, ši šviesa bus automatiškai prislopinama kilus akinimo pavojui ir nukreipta nuo priešais atvykstančio automobilio.
„Mazda“ automobiliuose jau besipuikuojančios „High Beam Control“ (HBC) bei „Adaptive Front-lighting System“ (AFS) bus įdiegtos ir 2015-ųjų m. „Mazda6” modelyje.
Sportiškame atnaujintos „Mazda6” kūne bus galima sulaukti ne tik kosmetinių prisilietimų, bet ir svarbių technologinių patobulinimų. Ergonomiškoje „Mazda6” modelio kabinoje bus įmontuotas 7 colių prisilietimams jautrus ekranas, komunikacijos sistema „MZD Connect“, bendraujanti su vairuotojo išmaniuoju telefonu, bei i-ACTIVSENSE aktyvi saugumo sistema.
Dizaineriai daug dėmesio skyrė kokybiškų ir prabangiai atrodančių salono apdailos medžiagų parinkimui, kabinos centre atsirado masyvesnė, keleivio ir vairuotojo krėslus atskirianti konsolė.
Inžinieriai prikišo įrankius ir prie pakabos, kuri atnaujintame modelyje bus sportiškesnė ir tiksliai valdoma. Nepagailėta ir garso izoliacijos medžiagų – teigiama, kad triukšmo lygis salone yra „gerokai mažesnis“.
Šiuo metu vykdomi pirmieji naujausios versijos automobilio užsakymai, o modelis ruošiamas debiutui 85-ojoje Ženevos automobilių parodoje, kovo 5-15 d. Pirmieji atnaujintos „Mazda6“ versijos modeliai išriedės į Lietuvos gatves ilgai netrukus – jau kovo pabaigoje.