Manoma, kad naujasis „MX-5 Miata“ modelis vėl gaus ovalo formos groteles ir po šio pakeitimo taps panašus į pirmtaką. Beje, būsimąjį „Miata“ automobilį japonai kuria kartu su italais – „Alfa Romeo“ gamintoju. Pastarieji rūpinasi ne automobilio dizainu, bet jo platforma ir vienu iš variklių.
Manoma, kad naujasis „MX-5 Miata“ modelis bus aprūpintas 1,5 litro darbo tūrio „Skyactiv“ varikliu, kuris naudojamas „Mazda 3“ modeliuose. Gamintojas žada iš šio variklio išspausti dar šiek tiek daugiau galios ir sukimo momento, kad „Miata“ neprarastų savo jaudraus, manevringo ir greito automobilio charakterio.
Variklis, prie kurio ranką pridės „Alfa Romeo“, kaip manoma, bus 1,4 litro darbo tūrio, aprūpintas turbina, o galią į galinius ratus perduos DSG transmisija.
Tikimasi, kad ketvirtos kartos „Miata“ debiutuos mažiau nei po metų, 2015-ųjų Čikagos automobilių parodoje.