„Mazda“ pardavimo apimtys Europoje auga jau dešimtą ketvirtį iš eilės

„Mazda Motor Corporation“ įžengė į dešimtąjį pardavimo apimčių augimo ketvirtį Europoje iš eilės. Antrąjį šių metų ketvirtį pardavimo apimtys didėjo 13 proc. ir siekė 47 232 parduotų vienetų. „Mazda“ augo sparčiau nei visos Europos automobilių rinkos augimo (8,8 proc.) vidurkis.
Vakarėlio akimirka
Vakarėlio akimirka / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

„Mes esame itin patenkinti „Mazda“ progresu Europoje nuo tada, kai į rinką buvo išleisti mūsų naujos kartos modeliai. Ir tai tik pradžia – visiškai naujas „Mazda CX-3” vos spėjęs debiutuoti jau spėjo viršyti mūsų lūkesčius, o MX-5 taip pat rengiasi rinkos šturmui“, – teigė „Mazda Europe“ pardavimų viceprezidentas Martijnas ten Brinkas.

Didžiausiu populiarumu „Mazda“ mėgavosi Ispanijoje, kur antrąjį šių metų ketvirtį buvo užfiksuotas net 45 proc. augimas. Kitos rinkos, kuriose buvo pasiektas dviženklis augimas, yra Italija (35 proc.), Nyderlandai (21 proc.), Lenkija (20 proc.) bei Jungtinė Karalystė (19 proc.).

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Renginio akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Renginio akimirka

Visiškai nauja SKYACTIV technologijų koncepcija bei KODO – judėjimo sielos – dizaino kalba padėjo „Mazda Motor Corporation“ paversti šias naujoves į spartų pardavimo augimą bei pelną. Kompanijos europinis automobilių pardavėjų tinklas toliau sėkmingai pritraukia naujus klientus. Prėjusį ketvirtį itin pasižymėjo „Mazda2” modelis, kurio pardavimo apimtys augo 57%. Birželį šis modelis užfiksavo įspūdingą 93% metinį augimą.

Birželio 19-ąją rinkai pristatytas visiškai naujas kompaktinis miesto visureigis CX-3, atrodo, taps dar viena sėkmės ikona sparčiai augančiame segmente. Itin karštas naujos kartos rodsteris „Mazda MX-5” į Europą atvyksta jau rugpjūtį. Tuo metu „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkai bus pristačiusi net septynis naujus modelius per mažiau nei dvejus metus.

Lietuvoje „Mazda“ pardavimai taip pat pastebimai augo: smarkiai atnaujinti Mazda6 ir CX-5 modeliai ir visiškai naujas Mazda2 debiutavo dar balandžio mėnesį, o naujausias gamoje modelis CX-3 bendrame „Mazda“ pardavimų skaičiuje sudarė kone 40 proc.. Pardavimų apimtys, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, augo beveik ketvirtadaliu. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis