Gamintojai atskleidžia, kad naujoji „Mazda MX-5“ bus net 100 kg lengvesnė nei trečiosios kartos modelis, be to, turės iki šiol žemiausią šio automobilio istorijoje masės centrą. Šie patobulinimai bei specialūs „SKYACTIV-G“ benzininiai varikliai vairuotojams suteiks dar daugiau kontrolės, stabilumo ir „Mazda MX-5“ būdingo vairavimo smagumo.
„Tai automobilis, sukurtas iš meilės vairavimui. Paprastai kalbant, jis įkūnija tai, ką reiškia „Mazda“, ir, be abejonės, prisidės prie naujos serijos modelių populiarumo bei mūsų koncerno augimo“, – sako Jeffas Guytonas, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.
„Mazda“ inžinieriams pavyko sumažinti naujojo „MX-5“ svorį ir jis svers panašiai tiek, kiek pirmasis jo modelis, pristatytas dar 1989 metais ir sukėlęs tikrą revoliuciją lengvųjų sportinių automobilių rinkoje.
Nuo „MX-5“ gamybos pradžios per 25 metus „Mazda“ pardavė 947 tūkst. šių automobilių visame pasaulyje.