Anot leidinio, „Mazda“ nusprendė ruoštis esminiam automobilių modelių atnaujinimui pagal naują jos prekės ženklo plėtros artimiausiais metais strategiją.
Pagal šiuos planus, kurie buvo atskleisti per „Mazda“ ataskaitą investuotojams, korporacija tikisi iki 2023 metų sukurti naują galinių ratų pavaros platformą ir kelis šešių cilindrų variklius – tiek benzininį, tiek ir dyzelinį, taip pat hibridinę sistemą.
Manoma, kad pasirodžius didesniems ir modernesniems „Mazda“ modeliams jos prekės ženklas persikels į „premium“ kategoriją ir konkuruos lygiomis sąlygomis bent jau su „Lexus“ ir „Infiniti“, o ilgainiui – ir su Vokietijos „didžiuoju trejetu“.
Vis dėlto, norint įgyvendinti tokią ambicingą strategiją šiai japonų korporacijai prireiks nemažų išteklių, todėl ji nusprendė susikoncertuoti į ateitį ir atsisakyti dabartinės produkcijos tobulinimų.