Pribloškianti koncepcinio automobilio išvaizda yra tik pusė naujienos, antroji pusė yra ne mažiau stebinanti – niekas neprognozavo, kad „Mazda“ sugebės pritaikyti SKYACTIV technologijas kuriant rotorinį variklį.
„Mazda“ buvo pirmoji gamintoja, kuriai pavyko išspręsti rotorinio variklio technines problemas ir pradėti masinę automobilių, varomų tokiu varikliu, gamybą dar 1967 metais, kai rinkoje apsirodė „Mazda Cosmo Sport 110S“. Sėkmingiausiu visų laikų rotoriniu automobiliu tapo „Mazda RX-7“ modelis, kurio nuo 1978 iki 2002 metų buvo parduota daugiau nei 800 tūkstančių vienetų.
Nuosekliai tobulindama tokio tipo jėgaines „Mazda“ pasiekė unikalų laimėjimą – 1991 metais „Mazda 787B“ prototipas su rotoriniu varikliu laimėjo legendines 24 valandų Le Mano lenktynes.
Nors šiandien „Mazda“ modelių gamoje nėra nė vieno rotorinio automobilio, koncerno tyrimų centre ši jėgainė ir toliau buvo tobulinama, kol buvo sukurtas naujos kartos rotorinis variklis SKYACTIV-R.
„Aš mielai apie tai padiskutuosiu su mūsų ekspozicijos lankytojais ir žurnalistais. „Mazda“ toliau žengs ieškojimų keliu, kuris veda į mūsų klientų širdis“, – parodos atidarymo metu pasakė „Mazda“ prezidentas Masamichi Kogai.
Tokijo automobilių paroda šiandien atvėrė duris specialistams ir žiniasklaidai. Oficialus jos atidarymas įvyks penktadienį.