Šiemet „red dot“ apdovanojimų komisiją sudarė 37 nariai, kurie kandidatus vertino pagal devynis kriterijus. „Mazda6“ išskirta dėl inovatyvių dizaino sprendimų, kuriuos diktavo KODO filosofijoje apibrėžiamas siekis išreikšti gamtoje vykstančius energijos išlaisvinimo procesus. „Mazda6“ linijos, įkvėptos bėgančių gyvūnų ir sportininkų, simbolizuoja gyvybingumą ir judrumą ir puikiai papildo „Mazda“ siekį kurti automobilius, kuriuos tiesiog smagu vairuoti.
Pirmasis KODO dvasią atspindintis modelis – CX-5 – pernai buvo apdovanotas Vokietijos žurnalo „Auto Bild“ Europos dizaino prizu, o „Mazda6“ prototipas – koncepcinis „Mazda Takeri“ – tapo Vokietijos dizaino tarybos automobilių apdovanojimų laureatu.
Gamintojo nuotr./„Mazda6“ universalas |
„Mazda6“ atspindi „Mazda“ sukurtą SKYACTIV technologijų esmę ir yra puikus „Jinba Ittai“ (vienio su automobiliu) pavyzdys. Niekur nedingo ir vairavimo malonumą akcentuojanti „Zoom-Zoom“ koncepcija. Nenuostabu, kad „Mazda6“ savo klasėje išsiskiria ne tik išvaizda, bet ir taupumu, dinamika bei saugumu.
„Mes siekiame sužadinti automobilį stebinčiojo jausmus, išlaikant proporcijas ir balansą. Mes norime, kad vos pažvelgus į „Mazda6“ norėtųsi sėsti prie vairo ir važiuoti. Prestižinis „Red dot“ apdovanojimas patvirtina, kad mums pavyksta įgyvendinti savo siekius“, - pažymėjo „Mazda“ Europos tyrimų ir plėtros centro vyriausiasis dizaineris Peteris Birthwistle‘as.
„Raudonojo taško“ dizaino apdovanojimai pradėti teikti 1955 metais ir buvo organizuoti Vokietijoje esančio Šiaurės Vestfalijos dizaino centro. Nuo to laiko „red dot“ tapo vienu solidžiausių dizaino įvertinimų pasaulyje. 2013 metų apdovanojimuose buvo pateikti 4662 kandidatai iš 54 valstybių.