Publikai Р5 — trečias serijinis „Xpeng“ modelis ir antras sedanas po Р7 — buvo pristatytas šių metų pradžioje. Yra gaminamos šešios komplektacija besiskiriančios jo konfigūracijos, o kainuoja nuo 160 iki 230 tūkstančių juanių. Р7 sedanas gerokai brangesnis — jo kaina, atskaičius visas subsidijas, prasideda nuo 229 000 juanių (35 400 dolerių). „Tesla Model 3“ Kinijoje parduodamas už 250 900 juanių (38 700 dolerių).
Keturiose iš šešių „Xpeng“ P5 konfigūracijose sumontuoti lidarai — lazeriniai atstumo iki objektų matavimo jutikliai — ir pažangi pagalbos vairuotojui sistema XPILOT, rašo CNBC.
„Tesla“, kurią pastaruoju metu užgriuvo Kinijos spaudos ir reguliatorių kritikos lavina už „pasipūtėlišką ir valdingą elgesį“ su klientais, neseniai pristatė pigesnę „Model Y“ versiją, mažiau nuvažiuojančią vienu įkrovimu. Kaina, įskaičiuojant subsidijas, prasideda nuo 276 000 juanių (45 600 dolerių).
„Xpeng“ turi ir savą „Model 3“ analogą — galingą elektrinį sedaną P7, vienu įkrovimu, pagal europietišką NEDC ciklą nuvažiuojantį ~706 km.
Pigiausias modelis, galiniais ratais varomas ir vienu įkrovimu nuvažiuojantis 568 km, kainuoja apie 32 000 dolerių. Brangiausia — visais ratais varoma sportinė modifikacija, skirta tiems, kam būtina nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 4,3 s. Už ją teks pakloti 48 000 dolerių.
Antrąjį šių metų ketvirtį kompanija pateikė 17 398 elektromobilių, o tai 439 proc. daugiau, nei pernai. „Xpeng“ tikisi, kad Р5 padės jai išlaikyti pardavimų augimą naujame kainų segmente.