Prie vairo sėdi „Sport Auto“ leidinio redaktorius Horstas von Saurma. Jis – ne oficialus komandos pilotas, todėl galime daryti prielaidą, kad pilotas dalyvavęs šio automobilio kūrime ir žinantis jį kaip 2x2 užfiksuotų dar greitesnį ratą.
Taigi, ką reiškia tos 7 min. ir 28 sek.? Tai reiškia, kad MP4 yra net 5 sek. greitesnis už „Ferrari 458 Italia“. Bet keturiomis sekundėmis lėtesnis už to paties piloto vairuojamą „Porsche GT2 RS“. Aukso viduriukas?
Horstas šioje trasoje ir pats yra išbandęs „458 Italia“. Jo laikas – 7:38. Dešimčia sekundžių lėtesnis už MP4. Nežinome kokiomis oro sąlygomis vyko vienas ar kitas važiavimas – tai galėjo įtakoti laiką ne „Ferrari“ naudai.
Mes MP4 laiką palyginome su pačiais greičiausiais iki šiol užfiksuotais rato įveikimo laikais „žaliajame pragare“. Taigi, iki pačio greičiausio „Radical SR8 LM“ jam pritrūko 40 sek. Daug. Tačiau čia kvailas palyginimas – „Radical“ yra specialiai tokioms užduotims sukonstruotas bolidas.
Geresnis palyginimas būtų su „Nissan GT-R“. Jų „pasirengimas“ panašus, abu turi patogias sėdynes, muzikos grotuvus, oro kondicionierius ir krūvą oro pagalvių. Čia MP4 pralaimi 3,7 sek. Nedaug, bet pralaimi.
Visus oficialiai užfiksuotus „Nurburgring Nordschleife“ rato įveikimo laikus rasite šiame Vikipedijos puslapyje.