J.Ludmannas portalui Autocar.co.uk teigė, kad sintetiniais degalais varomi automobiliai būtų nebloga aplinkai draugiška alternatyva elektromobiliams. Jei vertinamas visas elektromobilio gyvenimo laikas (nuo pagaminimo iki perdirbimo), jis nėra toks jau švarus. Na, švaresnis už vidaus degimo variklius ir turintis daugiau potencialo švarėti, bet ne toks švarus, koks galėtų būti.
J.Ludmannas teigia, kad sintetiniais degalais varomi automobiliai per savo gyvenimo laiką galėtų būti švaresni. Be to, jei sintetiniai degalai pakeistų benziną, švaresniais taptų visi jau pagaminti ir jau eksploatuojami automobiliai.
J.Ludmannas teigė suprantantis, kad sintetiniai degalai vis dar yra kuriami – prireiks laiko, kol jie pasieks degalines. Tačiau juos galima gaminti pasitelkus švarią atsinaujinančią energiją, įskaitant ir perteklinę saulės ir vėjų jėgainių elektrą, susidarančią dėl to, kad daug energijos sukuriama ne tada, kai jos labiausiai reikia. Galiausiai, Ludmannas užsiminė ir apie praktiškumą. Pripildyti automobilio baką degalais galima per kelias minutes, o štai įkrauti baterijoms reikia bent gero pusvalandžio.
Praktiškos priežastys naudoti sintetinius degalus čia nesibaigia. Juos lengva transportuoti ir saugoti. Jūsų automobilyje baigėsi degalai? Duokite kanistrą – aš tuoj atvešiu.
„Šiuolaikiniams varikliams reikėtų tik smulkių modifikacijų. Norėčiau, kad ši technologija įsibėgėtų“, teigė vienas iš „McLaren“ vadovų.
Ir „McLaren“ ketina kurti automobilius specialiai sintetiniams degalams. Kol kas tai – tik tolimos ateities planai. Tačiau Ludmannas viliasi, kad tai padės sintetiniams degalams pasistūmėti į priekį ir tapti rimta alternatyva elektromobiliams.
J.Ludmannas taip pat pabrėžė, kad sintetiniai degalai neišstumtų elektromobilių – tokio tikslo nėra. Tačiau daugybė jau pagamintų automobilių galėtų būti varomi sintetiniais degalais. Tai padėtų sumažinti neigiamą transporto sektoriaus poveikį aplinkai. Viename kelyje galėtų įsitekti ir elektromobiliai, ir vandeniliniai, ir sintetiniais degalais varomi automobiliai.