Susirinkusiųjų plojimais sutiktas automobilis per iškilmingą ceremoniją nuvažiavo vos keliasdešimt metrų. Vėliau jis bus perduotas muziejui.
„Volkswagen“ Meksikoje užverčia labai svarbų ir sėkmingą savo istorijos skyrių“, – pažymima bendrovės įmonės Meksikoje pranešime.
Paskutinę „VW Beetle“ seriją, pavadintą „paskutiniu Beetle leidimu“, sudaro 65 automobiliai, kurie bus internetu parduoti Meksikoje. Bazinė šios serijos automobilio kaina sudarys 21 tūkst. JAV dolerių.
Apie planus nutraukti legendinio modelio „Beetle“ gamybą „Volkswagen“ paskelbė pernai rugsėjį.
Dėl išskirtinės savo formos žinomų automobilių koncernas nusprendė atsisakyti, norėdamas sutelkti dėmesį į elektromobilių ir didesnių, į šeimą orientuotų automobilių gamybą.
Tačiau bendrovė tuomet pareiškė, jog durų legendiniam „vabalui“ visiškai neuždaro, ir užsiminė, kad modelis ateityje dar gali sugrįžti.
60-ųjų ikona
„Beetle“ istorija prasidėjo dar nacistinės Vokietijos laikais – pirmuosius modelius kūrė Ferdinandas Porsche, gavęs palaiminimą iš Adolfo Hitlerio, kuris 1937-aisiais įkūrė valstybinę bendrovę „Volkswagenwerk“. Po Antrojo pasaulinio karo sąjungininkai nusprendė, kad „Volkswagen“ turi tapti prioritetu atgaivinant Vokietijos automobilių pramonę.
Sedanai Jungtinėse Valstijose debiutavo 50-aisiais, bet jų pardavimai buvo silpni, iš dalies dėl „Volkswagen“ nacistinių ištakų.
Tačiau 1959-aisiais reklamos agentūra „Doyle Dane Bernback“ perkrikštijo automobilį į „Beetle“ ir pradėjo reklamuoti mažą automobilio dydį kaip pranašumą klientams, teigia „History Channel“.
Dar didesnio populiarumo automobilis sulaukė 1968-aisiais, kuomet pasirodė Disnėjaus filmas „Meilės vabalas“ (angl. „The Love Bug“).
Pardavimai Jungtinėse Valstijose buvo sustabdyti 1979-aisiais, bet „vabalai“ buvo toliau gaminami Meksikoje ir Brazilijoje, o 1997-aisiais „New Beetle“ buvo atgaivintas ir JAV, bet jo pardavimai vis labiau mažėjo.