Įrenginėjant naują autocentrą, didžiausias dėmesys buvo skiriamas jo modernumui bei vairuotojų patogumui. Anot bendrovės „Melga“ Kauno servisų vadovo Gino Maksevičiaus, įmonė savo pelną naudoja plėtrai, o užsidirbs teikdama kokybiškas autoservisų paslaugas.
Naujame centre vienu metu bus aptarnaujami nuo 6 iki 8 automobilių.
„Siekiame, kad mūsų autocentrai teiktų ne vien automobilių aptarnavimo bei remonto paslaugas, bet ir padėtų paruošti automobilį techninei apžiūrai ar pasirūpintų jos atlikimu.
Didiname ir lankstumą bei operatyvumą, ko klientai labiausiai ir tikisi iš automobilių dirbtuvių: naujame centre vienu metu bus aptarnaujami nuo 6 iki 8 automobilių. Taip pat nuolat investuojame ir į pačią naujausią serviso įrangą“, – apie naująjį autoservisą sako G.Maksevičius.
Naujai atsidariusiame autocentre sumontuoti 7 keltuvai ir suvedimo stendas, autocentre galima atlikti net tik įprastas remonto paslaugas, bet ir nustatyti ratų geometriją, tekinti ar pakeisti stabdžių diskus, papildyti kondicionierius, padaryti kompiuterinę diagnostiką ir t.t. Šalia autocentro įrengta erdvi 40 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.
Pasak G.Maksevičiaus, modernūs pokyčiai vykdomi ne tik įmonės autocentruose, bet ir internetinėje erdvėje, kur vairuotojams jau siūlomos neįprastos naujovės.
„Beveik kartu su naujojo autocentro atsidarymu Kaune, paleidome ir atnaujintą interneto svetainę. Nuo šiol joje apsilankę vairuotojai galės ne tik įsigyti automobilines prekes, bet ir užsiregistruoti atvykimui į patogiausią padalinį internetu.
Šiuo metu vis dar įprasta atvažiuoti į servisą ir tik tada įvertinti, ar bus galimybė atiduoti automobilį apžiūrai, kiek reikės laukti eilėje ir t.t. Tikimės, kad ilgainiui įprastu dalyku taps užsiregistruoti vizitui autocentre internetu“, – pokyčius komentuoja G.Maksevičius.