Šios „Dunlop“ padangos buvo specialiai sukurtos atsižvelgiant į ypač didelę automobilio C63 galią. Padangų tinkamumas taip pat buvo išbandytas ir vienoje iš sunkiausių pasaulyje lenktyninių trasų – Niurburgringo „Nordschleife“.
Iš pagrindinių „Dunlop Sport Maxx RT“ savybių verta paminėti išskirtinį sukibimą su sausa danga, puikų sukibimą su šlapia danga, tikslų ir stabilų valdymą posūkiuose važiuojant dideliu greičiu. Padangos taip pat užtikrina stabilų stabdymą ir padeda 476 AG „Mercedes-AMG C63“ važiuoti saugiai bei sportiškai. Optimaliam priekinės ir galinės ašių balansui užtikrinti, „Dunlop“ panaudojo specialią konstrukciją, kuri buvo sukurta lenktyninių padangų pagrindu.
Siekėme patenkinti aukštus automobilio valdymo ant sausos dangos reikalavimus.
„Siekėme patenkinti aukštus automobilio valdymo ant sausos dangos reikalavimus. Todėl kurdami padangą naudojome tokį mišinį, kuris garantuoja solidų sukibimą su sausa kelio danga. Didelę dalį mišinio sudaro įvairūs užpildai: dervų, specialių polimerų“, – paaiškino „Goodyear Dunlop“ padangų technologijų padalinio direktorius Percy Lemaire.
Ant priekinės ašies bus montuojamos 245/35 ZR19 dydžio (93Y) XL, o ant galinės – 265/35 ZR19 dydžio (98Y) XL „Dunlop Sport Maxx RT“ padangos.
„Renault Espace“ montuojamos „Dunlop“ padangos
Naujausiame vairuotojų pripažinto „Renault Espace“ modelyje taip pat bus montuojamos 235/55R19 101W dydžio „Dunlop Sport Maxx RT“ padangos.
„Espace“ modelyje bus montuojamos ypač galingiems automobiliams skirtos padangos. „Dunlop“ tikslas išlieka gaminti aukštos klasės padangas, kurios puikiai tiktų aktyviai gyvensenai. Naujosios „Espace“ modelio padangos leidžia užtikrinti, kad vairuotojas intuityviai jaus automobilio dinamiką bet kokiame kelyje“, – teigė už originalią įrangą atsakingas „Goodyear Dunlop“ EMEA plataus naudojimo padangų padalinio vykdomasis direktorius Nickas Harley.