Pirmą kartą šios serijos modeliai varomi visais keturiais ratais, jame atsirado daugiau vietos, o vairavimo dinamiškumą, komfortą ir saugumą užtikrina šiuolaikiškiausios technologijos.
Prieš beveik 70 metų Štutgarte (Vokietija) nuo konvejerio išriedėjęs automobilis akimoju tapo kultiniu. Sportiškas 3 l tūrio šešių cilindrų automobilis ėmė karaliauti lenktynių sporte. 1952-aisiais 24 valandų Le Mano lenktynėse „Mercedes-Benz 300 SL“ laimėjo pirmąsias dvi, o Niurburgringe – pirmąsias keturias vietas.
Po poros metų išleistas modelis, turintis į viršų atidaromas duris, buvo pavadintas „Gullwing“, arba „žuvėdros sparnas“. 1999 metais speciali žurnalistų komisija išrinko jį šimtmečio automobiliu. Kultiniu statusu dabar gali pasigirti ir vėlesni SL modeliai – „Pagoda“, R107 ar R129.
Per dešimtmečius SL modelis evoliucionavo nuo pilnakraujo lenktynių automobilio iki prašmatnaus kabrioleto. Naujasis „Mercedes AMG SL“ yra naujas etapas šio modelio istorijoje. Jame suderinta originalaus SL lenktynių dvasia, prabanga ir paskutiniai technologijų pasiekimai, charakterizuojantys šiuolaikinius „Mercedes“ automobilius.
Sportiškumą bene geriausiai apibūdina modelyje montuojami du skirtingų galių 4 l tūrio 8 cilindrų varikliai. SL 63 4MATIC+ versijoje variklis generuoja 430 kW (585 AG) galią ir išvysto 800 Nm maksimalų sukimo momentą plačiame 2500-4500 apsukų per minutę diapazone. Tai leidžia 100 km/val. greitį pasiekti vos per 3,6 sekundės, o maksimalus šio modelio greitis – 315 km/val.
Atitinkami SL 55 4MATIC+ modelio duomenys – 350 kW (476 AG) ir 700 Nm sukimo momentas. Dinaminės savybės kone nenusileidžia flagmanui: 100 km/val. greitis pasiekiamas per 3,9 sekundės, didžiausias greitis – 295 km/val.
Įdomu tai, kad visi varikliai bendrovės padalinyje Afalterbache yra surenkami tik rankomis, vadovaujantis „vienas žmogus, vienas variklis“ principu.
Šių metų SL modelis taip pat pasižymi nauja 2+2 automobilio architektūra. Lengva aliuminio važiuoklė yra maksimaliai standi ir tvirta, užtikrinanti tikslų automobilio valdymą ir aukštą komforto lygį. Automobilio kėbulas, kaip ir originalaus 1952-ųjų SL modelio, tiesiogine prasme buvo sukurtas ant švaraus popieriaus lapo. Nė vienas komponentas nebuvo pritaikytas iš ankstesnių SL modelių ar kitų AMG automobilių.
Sportiško agresyvumo suteikiantys kėbulo elementai kartu prisideda ir prie gerų aerodinaminių savybių. „Mercedes-AMG“ čia pritaikė plačią lenktynių automobilių kūrimo patirtį ir rado idealų balansą tarp pažemintos važiuoklės ir aerodinaminio pasipriešinimo, kurio koeficientas yra vos 0,31. Tai – puikus rezultatas atviro stogo automobiliams.
Automobilis yra dinamiškesnis bei geriau valdomas ir dėl 21 kilogramu lengvesnio elektrinio automobilio stogo, dėl kurio pažemėjo gravitacijos centras. Stogas pakeliamas ir nuleidžiamas per 15 sekundžių, tą padaryti galima važiuojant iki 60 km/val.
Naujajame SL modelyje yra pritaikyti tokie šiuolaikiškiausi techniniai sprendimai kaip AMG ACTIVE RIDE CONTROL pakaba su apsauga nuo apsivertimo ir vairuojami galiniai ratai. Pagal poreikį automobilyje montuojama keramikos kompozito stabdžių sistema. Vairuotojai gali pasirinkti iš šešių AMG DYNAMIC SELECT vairavimo režimų – nuo komfortiško iki kelių lygių sportinio, ar ant slidžios kelio dangos. Integruota AMG DYNAMICS kontrolės sistema papildo įprastas ESP funkcijas: pavyzdžiui, ši sistema padeda dinamiškiau įveikti posūkius, nes trumpais intervalais stabdo vidinėje pusėje esančius priekinius ir galinius ratus.
Pagrindiniai naujojo SL kėbulo bruožai yra ilga ratų bazė, nedideli atstumai tarp ratų ir automobilio priekio bei galo, ilgas variklio dangtis, į automobilio galą atitrauktas salonas, aštraus nuolydžio priekinis stiklas ir išraiškinga galinė dalis. Tai tipinės SL proporcijos, o dominuojančios radiatoriaus grotelės atiduoda duoklę pirmajam serijos modeliui.
Minimalistinis, aukštos kokybės medžiagų istorinio „Mercedes-Benz 300 SL Roadster“ salonas įkvėpė ir naujojo SL salono kūrėjus. Dizainas, pavadintas „hiperanaloginiu“, pasižymi analoginės eros geometrija ir naujojo, skaitmeninio pasaulio savybėmis. Visos automobilio valdymo funkcijos yra koncentruotos į vairuotoją – net centrinėje konsolėje esančio ekrano padėtis gali būti reguliuojama. 2+2 koncepcija atvėrė naujas galimybes ir keleiviams – dabar galinėje sėdynėje gali tilpti du žmonės. Automobilyje montuojama šiuolaikinė MBUX „infotainment“ sistema, debiutavusi naujoje „Mercedes-Benz“ S klasėje.
Planuojama, kad pirmieji „Mercedes-Benz AMG SL“ automobiliai „VEHO Lietuva“ atstovybėse pasirodys 2022 m. pavasarį.