Sunku kritikuoti tokius automobilius, kurie nuo konvejerio nurieda beveik idealūs ir tokie išlieka kone visą savo tarnavimo laikotarpį. Laikui atsparus dizainas bei geras komforto užtaisas vilioja dažna naudoto automobilio ieškantį vairuotoją.
Šios dienos herojus legendiniu netaps, tačiau iki to trūksta visai nedaug. Pirkti šį automobilį nėra labai rizikinga, nes gana lengvai pavyks parduoti net ir po penkerių eksploatacijos metų. Akustinis komfortas, kokybiškai surinktas salonas bei plati variklių gama orientuota į labai didelę vairuotojų masę – beveik kiekvienas gali išsirinkti savo poreikius patenkinantį C klasės modelį.
Gatvėje galima pastebėti dar ir dabar stilingai atrodančius antros kartos arba W203 kėbulo C klasės „Mercedes Benz“. Tokius gamino nuo 2000-ųjų iki 2007-ųjų. Galima drąsiai sakyti – jei pirkėjas dabar svarsto įsigyti tos pačios klasės ir amžiaus „Audi A4“ arba BMW, tuomet tikrai verta į kandidatų sąrašą įtraukti ir šį „Mercedes-Benz“.
Dailios vientisos formos universalas su apvalėjančiais žibintais, ryškiai išreikštomis markės parašu tapusiomis grotelėmis ir tobulomis proporcijomis. Įdomi detalė – posūkių lemputės ant šoninių veidrodžių. Iki šio modelio tokiais puikavosi tik 1998-aisiais debiutavę, aukštesnio segmento E klasės „Mercedes-Benz“.
Koks šis automobilis salone? Kaip ir dera šioje klasėje, komforto gamintojas nepamiršo – vokiečiai pasirūpino patogiu paprastumu ir jį apvilko maloniomis liesti medžiagomis. Prietaisų skyde esantys valdikliai ir jungikliai per keliolika eksploatacijos metų dažnai būna nusitrynę, tačiau savo funkciją atlieka.
Viskas išdėstyta taip, kad būtų lengva pasiekti, valdyti. Akivaizdu – gamintojas taikėsi į patogumo ieškančius vairuotojus. Džiugina ir surinkimo kokybė. Nerasite W203 kėbulo C klasės, kuriame nebūtų daugiafunkcinio vairo, elektra valdomų sėdynių ir langų, borto kompiuterio bei automatinio greičio palaikymo funkcijos – šiuos privalumus gamintojas montavo net baziniuose modeliuose.
Daugybę daiktų savo kišenėse nešiojantys vairuotojai gali skųstis, jog nėra kur jų pasidėti. Didėjančių mobiliųjų telefonų tendencijos tik paryškina šią problemą. Prie pavarų svirties telpa kavos puodelis arba vandens buteliukas. Pagrindinė daiktadėžė bei po alkūne esanti daiktams skirta vieta – vienintelės viduje esančios naudingos vietos.
Tai nėra erdviausias automobilis savo klasėje, tačiau bagažinės talpumu konkurentams nenusileidžia. Sulanksčius galines sėdynes, susidaro vientisa lygi didžiulė erdvė. Sulanksčius galines sėdynes, kartu su jomis nusilenkia ir bagažinės uždangalas. Ir nors kai kuriais atvejais tai sprendžia problemą, jog nėra kur to uždangalo pasidėti bei taupo laiką (reikia ardyti mažiau detalių), visgi kai kuriems kroviniams ši stambi ir sunki detalė gali trukdyti.
Automobilio salonas gerai izoliuotas nuo triukšmo. Vėjo švilpesys bei padangų ūžimas užgesintas labai efektyviai. Tiesa, tylą mėgstantys žmonės turėtų vengti siaubingai klaksinčių keturių cilindrų dyzelinio variklių. Visi kiti plačios gamos motorai yra neerzinantys, o 6 bei 8 cilindrų agregatų garsai netgi gana malonūs ausiai.
C klasė su kelio nelygumais susitvarko neblogai, tačiau sportiškumo sąskaita. Šis modelis labiau orientuotas į komfortą nei „Audi A4“ ar 3 serijos BMW.
Automobilių remonto profesionalai žino, kad iki 2004 metų gaminami modeliai turėjo korozijai neatsparų kėbulą. Vėliau šią problemą „Mercedes-Benz“ išsprendė. Tai turėtų žinoti ir būsimas pirkėjas.
Jeigu W203 kėbulo C klasė anksčiau nebuvo dažnai pastebimi servisuose, dabar šie automobiliai į dirbtuves užsuka, tačiau dėl to, kad jau yra nemažai nuvažiavę.
Kaip pastebi meistrai, nuvažiavus 300 tūkst. kilometrų reikės remontuoti dyzelinio variklio purkštukus. Jei įveikėte pusę milijono kilometrų, remontuosite turbiną. Tačiau šie darbai galimai bus atlikti ir anksčiau – viskas priklauso nuo automobilio priežiūros. Odometro rodmenims pasiekus 800 tūkst. kilometrų ribą, tuomet gali tekti keisti kai kurias variklio vidines dalis. Faktas, kad yra ir tokių, kurie nuvažiuoja daugiau nei milijoną.
Automobilio važiuoklė – tvirta, tačiau kas 150 tūkst. kilometrų teks keisti vairo traukių antgalius, o po ketvirčio milijono kilometrų gali tekti remontuoti vairo kolonėlę. Vieną kartą gyvenime gali pasitaikyti hidromovos, jungiančios variklį ir pavarų dėžę, gedimas.
2000 – 2007 metais gamintus C klasės „Mercedes-Benz“ būtų galima priskirti neužmušamųjų kategorijai. Nemažai dalykų tenka remontuoti dėl vairuotojų neišmanymo. Pavyzdžiui, idealiai veikiančiai automatinei pavarų dėžei kas 60-80 tūkst., kilometrų reikėtų pakeisti tepalus. Vairuotojai tai pamiršta.