Dar daugiau, 2010-ųjų metų modelių tyrime, kurį atliko žurnalas apie automobilius „Auto Bild“, 2010-ųjų Mercedes-Benz automobiliai įvertinti kaip išlaikantys aukščiausią vertę ir suteikiantus juntamą ekonominį efektą.
Remiantis „Focus Online“ išliekamosios vertės prognoze, „Mercedes-Benz E 200 CDI BlueEFFICIENCY“ po trejų metų bus mažiausiai nuvertėjęs vidutinės viršutinės klasės automobilis. Būdamas vertas 53,5% dabartinės naujo egzemplioriaus kainos jis nesunkiai užėmė pirmąją vietą šiame svarbiame segmente. Kalbant apie absoliutinį įvertinimą, savo segmente „Mercedes-Benz“ taip pat praranda mažiausiai vertės.
Tuo tarpu „Mercedes-Benz SLS AMG“ gerbėjai po trejų metų vis dar turės sumokėti už jį 59% naujo egzemplioriaus kainos. Taigi nuostabioji „Žuvėdra“ pasižymi ne tik naujausiomis technologijomis, neįtikėtina galia ir jaudinančiais važiavimo pojūčiais, tačiau yra puikus finansinis sprendimas. Prisiminę istoriją pamatysime, kad šiais laikais aukščiausia kaina mokama būtent už legendinę šeštojo dešimtmečio „Žuvėdrą“.
„2014-ųjų išliekamosios vertės čempionų“ sąrašas sudarytas Sarbriukene (Saarbruecken) įsikūrusio rinkos tyrimų instituto „Baehr & Fess Forecast“ analizės pagrindu. Ši itin autoritetinga kompanija jau daug metų kaupia gausią duomenų bazę ir naudodamasi ja reguliariai nustatinėja naudotų automobilių išliekamąją vertę. „Focus Online“ domėjosi koks automobilis turėtų didžiausią išliekamąją vertę, jei jis būtų nupirktas 2010-ųjų, o parduotas 2014-ųjų spalio mėnesį.
Šių metų pradžioje žurnalas apie automobilius „Auto Bild“ suteikė „Vertės čempionų 2010“ vardus „Mercedes-Benz“ E, C, S ir R klasėms, kurių išliekamoji vertė atitinkamuose segmentuose buvo didžiausia. Jo pasirinkimą patvirtina įvairių tyrimų rezultatai, parodantys, kad „Mercedes-Benz“ automobiliai nuolat yra tarp išlaikančių didžiausią išliekamąją vertę.