Iš pristatyto eskizo galima pastebėti, kad „Mercedes-Benz“ tęsia išskirtinio dizaino filosofiją – derinant emocijas ir intelektą. Naujojo „Sprinter“ priekis pasižymi savitumu ir atletiškumu. Visgi „Sprinter“ mikroautobusas išsiskirs ne tik savo išore, bet ir automobilio viduje naudojamais išmaniaisiais sprendimais. Pranešama, kad vairuotojus pasitiks ištobulintas vairavimo pagalbos sistemos, komunikacijos ir telematikos sprendimų derinys, kuris atneš proveržį automobilių efektyvumo valdyme. Be to, naujasis „Sprinter“ bus dar efektyviau pritaikomas individualiems transporto sektoriaus reikalavimams.
„Sprinter“ atspindės naujos kartos komercinio transporto etapą, kuriame „Mercedes-Benz“ žengia pirmyn link buvimo ne tik automobilių gamintoju, bet kompleksinių ir visapusiškų mobiliųjų sprendimų teikėju kiekvienam sektoriui. Pagrindinis tikslas kuriant naująjį „Sprinter“ – sisteminio sprendimo su standartiniais patvarumo, saugumo ir ekonomiškumo atributais sukūrimas.
Naujasis modelis Europoje bus pristatytas 2018 metų pirmoje pusėje, o vėliau pasieks ir kitas rinkas. Daugiau detalių apie naujos kartos „Sprinter“ bus paskelbta artimiausiais mėnesiais.
Pirmasis „Sprinter“ buvo pristatytas 1995 metais. Per šį laikotarpį 130 pasaulio šalių parduota daugiau nei 3,3 mln. šių mikroautobusų. Jis yra vienas populiariausių „Mercedes-Benz“ komercinių automobilių. 2017 m. I ketvirčio pasauliniai „Sprinter“ pardavimai, lyginant su 2016 m. I ketvirčiu, buvo sėkmingiausi per visą 20 metų istoriją. Pirmą šių metų pusmetį „Mercedes-Benz“ pagerino ir kitą įmonės rekordą – per pusę metų pasaulyje buvo parduota apie 96 200 „Sprinter“ mikroautobusų.
Šie metai „Sprinter“ mikroautobusams sėkmingai klostosi ir Lietuvoje. Pernai „Mercedes-Benz“ atstovė Lietuvoje UAB „Silberauto“ pardavė 228 „Sprinter“ mikroautobusus, o vien per šių metų aštuonis mėnesius – jau daugiau nei 200 vienetų.