Teigiama, kad JAV rinkoje naujos kartos C klasė debiutuos 2014-ųjų rudenį. Neįvardijama, kad tiksliai šie modeliai bus pristatyti Europos kontinentui, tačiau tikėtina, jog tai įvyks kiek anksčiau.
Dabartinio C klasės įpėdinio salonas pasižymės kai kuriais akcentais, pasiskolintais iš kiek kompaktiškesnio, priekinių varančiųjų ratų važiuoklę turinčio CLA, tačiau „Mercedes-Benz“ nė už ką neatsisako aukštos kokybės medžiagų.
„Mercedes-Benz“ nuotr./C klasės „Mercedes-Benz“ salonas |
Nuotraukose pastebimas ir papildomas ekranas, kuris gamintojo teigimu, įeis į bazinę įrangą. Už papildomą kainą bus siūloma įsigyti didesnį, 8,4 colio įstrižainės (vietoje 7 colių) ekraną. „Jis veiks taip pat, kaip ir išmanieji telefonai. Paprastas ir aiškus valdymas leis operatyviai naudotis jo funkcijomis“, – tvirtina gamintojas.
Tačiau daugelis kritikų teigia, kad „Mercedes-Benz“ galėjo pasirinkti kitokį sprendimą. Jų teigimu, nuotraukose vaizduojamas ekranas primena negamyklinę navigacinę sistemą, todėl vokiečiai turėtų apsvarstyti šio įrenginio likimą.
Pasklidus nuotraukoms gamintojui nebeliko nieko kito, kaip tik pateikti oficialią informaciją. Taip „Mercedes-Benz“ nori užbėgti už akių visiems nepageidaujamiems gandams.
„Mercedes-Benz“ nuotr./C klasės „Mercedes-Benz“ salonas |
Vokiečiai teigia, kad su naująja C klase jie pasistengė sumažinti mašinos svorį, pagerinti standumo savybes, sumažinti vibracijas bei dar geriau izoliuoti saloną nuo išorinio pasaulio. Gamintojas tvirtina, jog visas mašinos kėbulas bus pagamintas iš hibridinio aliuminio, o tai leidžia sutaupyti apie 70 kilogramų. Negana to, kiti su mašinos mechaniniais mazgais svorį padėjo nurėžti iki 100 kg.
„Mercedes-Benz“ taip pat akcentuoja, kad C klasė paveldės S ir E klasės modeliuose naudojamą saugumo technologiją, kurią sudaro ir sistema, aptinkanti priekyje sumontuotą vaiko kėdutę. Tokiu būdu oro pagalvė deaktyvuojama.
Pirmą kartą per visą C klasės istoriją modeliai bus surenkami ne tik Vokietijoje, bet ir JAV, Alabamos valstijoje.