Dabar „Mercedes-Benz“ gaminamus modelius jau sunku ir suskaičiuoti, o 1982-aisiais pristatytas 190 buvo tik trečiasis šio gamintojo kūrinys visoje automobilių gamoje. Mažiausias tuomet „Mercedes-Benz“ turėjo nepriklausomą galinę pakabą ir buvo komplektuojamas su dviejų tipų varikliais: 2 litrų darbinio tūrio benzininiu, išvystančiu 88 arba 120 AG.
Pati galingiausia kada sukurta šio modelio versija pasirodė 1988 metais. Ji turėjo 2,5 l darbinio tūrio 4 cilindrų variklį, išvysčiusį 192 AG. Kiek vėliau pristatytoje „Evolution“ versijoje šis 16 vožtuvų agregatas buvo dar patobulintas ir išvystė 232 AG. Tai – neblogas skaičius keturių cilindrų varikliui be turbinos net ir šiais laikais.
W201 kėbulu paženklintas automobilis pasižymėjo ir Vokietijos pasididžiavime – DTM lenktynių serijoje. 1992-aisiais „Mercedes-Benz 190“, vairuojamas Klauso Ludwigo, tapo absoliučiu DTM čempionu.
190 E buvo gaminamas daugiau nei 10 metų, o išvaizdos ir variklio atnaujinimus (vadinamuosius feisliftus) gavo 1988 ir 1991 metais. Viso šių modelių buvo parduota daugiau nei 1,8 mln., o 1993-aisiais jį pakeitė W202 kėbulo kodą turėjęs C klasės „Mercedes-Benz“.
Siūlome pažvelti į „Mercedes-Benz 190“ istoriją ne tik nuotraukose (jas rasite straipsnio galerijoje), bet ir įsimintinuose vaizdo siužetuose.
1984-aisiais Niurburgringo trasoje „Mercedes-Benz“ organizuotos įvairių lenktynininkų varžybos. Jose dalyvavo ne vienas F-1 čempionas, pavyzdžiui, Niki Lauda. Jose puikiai pasirodė legendinis brazilas Ayrtonas Senna, pirmavęs nuo pat pirmųjų posūkių ir saugiu atstumu atsiplėšęs nuo savo persekiotojų finišavęs pirmas.
Akimirkos iš DTM aukso amžiumi vadinamų laikų.