Kaip 15min.lt pasakojo „Lietuvos draudimo“ atstovė ryšiams su visuomene Ingrida Žaltauskaitė, kainos nustatymo ir apskritai sutarties sudarymo procesas yra tikrai ne standartinis, o stipriai individualizuotas.
Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas pažymėjo, kad draudžiant itin brangius ir išskirtinius taikomos išskirtinės draudimo sutarčių sąlygos. Anot jo, tie klientai paprastai savo brangų turtą draudžia bendrovėje ne vienerius metus ir ne tik automobilius.
„Norint apdrausti brangų, išskirtinį automobilį, reikalingos ir tam tikros sąlygos: draudimo bendrovė gali atsisakyti pateikti savanoriško draudimo pasiūlymą, jei klientas neturi jokių kitų sutarčių“, – aiškino A.Gimbickas.
Taikomas individualus vertinimas, nes tokio išskirtinio draudžiamojo objekto vertė ir draudimo sąlygos turi įtakos ir perdraudimo sutartims. Anot A.Gimbicko, bendrovėje yra apdrausti tokie automobiliai kaip „Bentley“, „Ferrari“, „Porche“, „Maybach“ ir kiti. Taip pat ir tokie, kurių Lietuvoje yra tik po vieną.
„Civilinės atsakomybės draudimo kainai automobilio brangumas ar išskirtinumas esminės įtakos neturi, ten vertinami kiti rizikos faktoriai, o kasko draudimo ir sąlygos, ir įmokos tokiems automobiliams yra išskirtinės“, – apie draudimo specifiką pasakojo A.Gimbickas.
Tokiems automobiliams netaikoma standartinė frančizė. Ji paprastai siekia nuo kelių iki dešimties ir daugiau tūkstančių Lt. Gali būti sudaromos sutartys, kuriomis apdraudžiamos tik konkrečios parinktos rizikos. Metinė kasko draudimo įmoka taip pat skaičiuojama dešimtimis tūkstančių litų, kai kuriems automobiliams ji siekia 50 tūkstančių Lt.