„Metų automobilio 2018“ komisija apie „Opel Insignia“: ištaisytos pirmosios kartos klaidos

Lapkričio 6 d. Lietuvoje 21-ąjį kartą prasidėjo konkursas „Metų automobilis 2018“. Konkurse, kurio finalas numatytas gruodžio 2 d., dalyvauja 34 skirtingi automobiliai, o juos vertina 10 komisijos narių.

Vienas jų, išsakęs nuomonę apie naują „Opel Insignia“, Renaldas Gabartas, portalo Automanas atstovas. Jis priminė, kad pirmosios kartos „Insignia“ 2009 m. tapo Europos metų automobiliu, o antrosios kartos modelyje ištaisyti pirmojo „Insignia“ trūkumai.

„Mano galva, didžiausia pirmosios kartos modelio problema buvo pernelyg didelis svoris, palyginti su to paties segmento konkurentais. Antrosios kartos modelis, priklausomai nuo kėbulo, yra „numetęs“ iki 200 kg svorio ir tai jaučiasi, kai kalbame apie važiavimo komfortą ir pakabos darbą“, – patikino R.Gabartas.

Anot komisijos nario, dar vienas buvusio modelio minusas – menka erdvė sėdintiems gale. Trims suaugusiems vyrams įsitaisyti ant „Insignia“ galinės sėdynės buvo tikras iššūkis. Visgi dabar antrosios kartos modelis ilgesnis, platesnis ir erdvesnis, pastebėjo R.Gabartas.

„Įvertinus kainos ir kokybės lygmenį, manau, šis modelis yra labai rimtas konkurentas visiems šio segmento varžovams“, – įvertino komijos narys.

Portalo 15min lankytojų balsas šiemet lems, kas taps „Tautos automobiliu 2018“. Balsuoti už patinkantį modelį galite apklausoje žemiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis