Vienas jų, išsakęs nuomonę apie naują „Opel Insignia“, Renaldas Gabartas, portalo Automanas atstovas. Jis priminė, kad pirmosios kartos „Insignia“ 2009 m. tapo Europos metų automobiliu, o antrosios kartos modelyje ištaisyti pirmojo „Insignia“ trūkumai.
„Mano galva, didžiausia pirmosios kartos modelio problema buvo pernelyg didelis svoris, palyginti su to paties segmento konkurentais. Antrosios kartos modelis, priklausomai nuo kėbulo, yra „numetęs“ iki 200 kg svorio ir tai jaučiasi, kai kalbame apie važiavimo komfortą ir pakabos darbą“, – patikino R.Gabartas.
Anot komisijos nario, dar vienas buvusio modelio minusas – menka erdvė sėdintiems gale. Trims suaugusiems vyrams įsitaisyti ant „Insignia“ galinės sėdynės buvo tikras iššūkis. Visgi dabar antrosios kartos modelis ilgesnis, platesnis ir erdvesnis, pastebėjo R.Gabartas.
„Įvertinus kainos ir kokybės lygmenį, manau, šis modelis yra labai rimtas konkurentas visiems šio segmento varžovams“, – įvertino komijos narys.
Portalo 15min lankytojų balsas šiemet lems, kas taps „Tautos automobiliu 2018“. Balsuoti už patinkantį modelį galite apklausoje žemiau.