Spalio pabaigoje startavusiame konkurse „Tautovežis 2011“ buvo renkamas nenaujas automobilis, vertas būti metų „Tautovežiu“, taip pat „Pupytvežis“ (geriausias automobilis merginoms vežti arba geriausi panelės ratai), „Chebravežis“ (geriausias automobilis draugams vežti) bei „Turbovežis“ (greičiausias ir galingiausias automobilis). Konkurso dalyviai patys siūlė kandidatus, siųsdami savo numylėtų mašinų nuotraukas ir aprašymus, už kurias balsavo šalies gyventojai.
Organizatorių nuotr./„Mitsas“ |
Kartu su metų „Tautovežiu“, geriausiu „Chebravežiu“ žmonės išrinko automobilį pavadintą „Žydruoju žaibu“ (1989 m. VAZ 2106). „Turbovežio“ kategorijoje nugalėjo „Mitsas“ (1996 m. „Mitsubishi Eclipse“), o „Pupytvežiu“ tituluotas „Meganiukas“ (1996 m. „Renault Megane“). „Metų Tautovežio“ bei savo kategorijose daugiausiai balsų surinkusių automobilių savininkai buvo apdovanoti prizais.
Iš viso Tautovežio rinkimuose dalyvavo net 509 automobiliai, iš jų atskirose kategorijose – 75 „Pupytvežiai“, 198 „Turbovežiai“ ir net 229 „Chebravežiai“. Seniausias metų „Tautovežiu“ tapti pretendavęs automobilis buvo 1930 metų „Ford A“, naujausias – 2009 metų „Nissan 370Z“. Visi konkurse dalyvavę automobiliai bendrai sudėjus gavo beveik 36 000 balsų.
Pasak „Tautovežio 2011“ rinkimus organizavusios bendrovės „General Financing“ generalinio direktoriaus Konstantino Balakino, įkvėpta didelio šalies gyventojų susidomėjimo „Tautovežio“ rinkimais bendrovė planuoja šį konkursą kartoti ir kitais metais.
Organizatorių nuotr./„Žydrasis žaibas“ |