Miesto mažyliai trynukai: „Toyota Aygo“, „Peugeot 108“ ir „Citroen C1“

Ženevos automobilių parodoje „Toyota“, „Peugeot“ ir „Citroen“ pristatė bendrą projektą – identišką platformą naudojančius ir tik dizaino bei komplektacijų ypatybėmis besiskiriančius „Aygo“, 108 bei C1. Gamintojai tvirtina, kad šise modeliai orientuoti į jaunimą ir turėtų sulaukti populiarumo.
Ženevoje pristatytas naujasis „Toyota Aygo“
Ženevoje pristatytas naujasis „Toyota Aygo“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Toliau aprašysime „Toyota Aygo“, tačiau tas pačias eilutes galima pritaikyti ir kalbant apie kitus du modelius.

Daugelis automobilių gerbėjų vylėsi, kad „Toyota“ savo stende pademonstruos paslaptingą „FT-1“ konceptą, tačiau gamintojas nusprendė visus sužavėti antros kartos „Aygo“ modeliu.

Antros kartos „Aygo“ šiek tiek pasikeitęs. Automobilio ratų bazė dabar didesnė nei pirmtako ir siekia 2,34 metro. Automobilio interjere vietos padaugėjimas, ko gero, bus juntamas sunkiai, nes dabar vidus platesnis vos 9 milimetrais. Nepaisant didesnių šių skaičių, naujas „Aygo“ yra puse centimetro trumpesnis.

Mažas ir ekonomiškas automobilis varomas vieno litro darbo tūrio benzininiu „VVT-i“ agregatu. Trijų cilindrų variklis pasiekia 68 arklio galias esant 6000 apsukų per minutę. „Aygo“ komplektuojamas su automatinėmis ir mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Iki šimto kilometrų per valandą „Aygo“ įsibėgi per 14,2 sekundės. Automatinė pavarų dėžė siekiant to paties rezultato, prie pasiekto laiko prideda dar 1,3 sekundės. Automobilio išmetamųjų dujų kiekis – 95g/km CO2.

Sportiškos išvaizdos, jaunatviškas gatvių mažylis prekyboje pasirodys vasarą. Kol kas neaišku, kiek kainuos antros kartos „Aygo“, tačiau manoma, kad jo kaina turėtų siekti maždaug 45 tūkstančius litų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis