Toliau aprašysime „Toyota Aygo“, tačiau tas pačias eilutes galima pritaikyti ir kalbant apie kitus du modelius.
Daugelis automobilių gerbėjų vylėsi, kad „Toyota“ savo stende pademonstruos paslaptingą „FT-1“ konceptą, tačiau gamintojas nusprendė visus sužavėti antros kartos „Aygo“ modeliu.
Antros kartos „Aygo“ šiek tiek pasikeitęs. Automobilio ratų bazė dabar didesnė nei pirmtako ir siekia 2,34 metro. Automobilio interjere vietos padaugėjimas, ko gero, bus juntamas sunkiai, nes dabar vidus platesnis vos 9 milimetrais. Nepaisant didesnių šių skaičių, naujas „Aygo“ yra puse centimetro trumpesnis.
Mažas ir ekonomiškas automobilis varomas vieno litro darbo tūrio benzininiu „VVT-i“ agregatu. Trijų cilindrų variklis pasiekia 68 arklio galias esant 6000 apsukų per minutę. „Aygo“ komplektuojamas su automatinėmis ir mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Iki šimto kilometrų per valandą „Aygo“ įsibėgi per 14,2 sekundės. Automatinė pavarų dėžė siekiant to paties rezultato, prie pasiekto laiko prideda dar 1,3 sekundės. Automobilio išmetamųjų dujų kiekis – 95g/km CO2.
Sportiškos išvaizdos, jaunatviškas gatvių mažylis prekyboje pasirodys vasarą. Kol kas neaišku, kiek kainuos antros kartos „Aygo“, tačiau manoma, kad jo kaina turėtų siekti maždaug 45 tūkstančius litų.