Naujasis „i20“ ne tik „protingas“ tačiau ir patogus naudotis, o vairuotojo pagalbos sistemos leidžia dar labiau pasitikėti važiuojant tamsiu paros metu ar esant sudėtingoms oro sąlygoms.
Atpažįstamas dizainas
Automobilio priekyje kardinalių pakitimų, lyginant su ankstesniu modeliu – nėra. Naujojo „i20“ priekyje sumontuotos didesnės grotelės, taip pat giliau į buferį įmontuoti priekiniai rūko žibintai. Kaip ir anksčiau, geresnį kelio apšvietimą užtikrina LED žibintai. Truputį daugiau pakitimų – automobilio gale. Įmontuota papildoma pilka dalis pažeminanti buferį, taip pat atnaujinti ir galiniai žibintai bei numerio tvirtinimas iš buferio perkeltas ant bagažinės gaubto.
Automobilio viduje drastiškų pakitimų taip pat nerasite, gamintojas siūlo tik atnaujintas interjero spalvas ar jų akcentus, tokius kaip sėdynių, panelės ir vairo apsiuvimo siūlės.
Miestui sukurti varikliai
Atnaujinimai ne tik technologiniai, bet ir techniniai – atsisakyta dyzelinių variklių gamos. Tačiau nusiminti neverta, mat atnaujinti benzininiai mažalitražiai varikliai yra ekonomiški bei nenusileidžia senesniems didesnio darbinio tūrio varikliams.
Šiam modeliui gamintojas siūlo kelis variantus: trijų cilindrų 1l darbinio tūrio turbininį variklį su penkių (100 AG) arba šešių (120 AG) laipsnių mechanine arba nauja 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Taip pat keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio variklį su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir 75 AG.
Pripratusiems prie didesnio litražo variklių gali pasirodyti, kad su šiuo mažyliu bus nuobodu. Tačiau automobilis ne tik vikrus mieste, bet ir nepriekaištingai „skuodžia“ užmiestyje. Norint važiuoti dar greičiau, galima pasirinkti „sport“ režimą, kuriuo mėgavausi kaskart lenkdama kitus automobilius. Be to, automobilis išties ekonomiškas. Važiuojant užmiestyje degalų sąnaudos siekė 5,5 l/100km, mieste 6,7 l/100km.
Pasirūpins jei pavargsite
Automobilis taip pat aprūpintas įvairiais saugumo ir pagalbos vairuotojui sprendimais. Vairuojant pavargus ar esant prastam matomumui pats automobilis padeda išlikti savo juostoje bei praneša, kai ją kertate. Taip pat įmontuota priekinio susidūrimo išvengimo sistema, kuri aptikusi priekyje staigiai stabdančią transporto priemonę, automatiškai pradeda stabdyti automobilį.
Naujasis „i20“ ne tik padeda saugiai važiuoti, tačiau ir stebi kaip vairuojate jūs. Aptikęs vis besikeičiantį važiavimo tempą ar vairuotojo išsiblaškymą automobilis atkreipia vairuotojo dėmesį, kad reikia padaryti pertrauką apie tai pranešdamas skydelyje.
Nors kaip stabdo pats automobilis išbandyti nedrįsau, tačiau stebėjausi, kai važiuojant vakare „i20“ pasiūlė padaryti pertraukėlę. Spėliojau ką dariau kitaip nei visad, kad automobilis nusprendė, jog esu pavargusi, tačiau neslėpsiu, patarimas tikrai buvo vietoje ir laiku.
Malonios smulkmenos
Važiavimą tamsiu paros metu palengvina ir adaptyvios šviesos bei papildomas apšvietimas įmontuotas rūko žibintuose. Ne, tai nereiškia, kad rūko žibintai švies dar ryškiau, papildoma lemputė automatiškai įsijungia pasukus vairą. Taip automobilis apšviečia ne tik kelią esantį prieš jus, tačiau ir ruožą į kurį ketinate pasukti.
Nors tai anokia naujiena ir dauguma naujų automobilių tokią funkciją jau turi, tačiau tai tikrai naudinga funkcija. Ypač jei vakare važiuojate nežinomu maršrutu arba ieškote įsukimo į nepažįstamą kelią. Vos pasukus vairą galite pamatyti, kur link veda kelias, dėl to nereikia papildomai sukinėtis.
Šio modelio bazinės komplektacijos kaina prasideda nuo 11 990 eurų.
Žilvinas Pekarskas, „Gazo“ žurnalistas: kam jums mieste reikalingas SUV?
Vairuodamas naująjį „Hyundai i20“, aš, 190 cm ūgio vyrukas, jame jaučiausi patogiai. Šis, vyresnis „KIA Rio“ brolis už savo giminaitį yra šiek tiek didesnis, todėl, sakyčiau, 2-3 asmenų šeimai subalansuotas puikiai.
Pirma mintis, šiuo „Hyundai“ mažyliu nardant po miestą, buvo gana netikėta. Matydamas spūstyse dūstančius visureigius (krosoverius), galvojau, o kam? Kam mieste reikalingas aukštas automobilis, kuriame vietos tiek pat, kiek „i20“, kuris varomas tik priekine ašimi, kuris naudoja daugiau degalų, tačiau įsibėgėja lėčiau? Tik dėl to, kad juo be baimės galima užlipti ant bortelio?
Juk vairavimo malonumas tai ne tik aukšta sėdėsena (bent jau ne man). Su „i20“, varomu 1 l trijų cilindrų varikliu tikrai smagu įšokti į Edukologijos žiedą – automobilio dinamikos tam pakanka. Ir jo urzgimas ne koks "plokščias", o ausiai malonus.
Šis nedidelis variklis, suporuotas su 7 laipsnių automatine pavarų dėže, veikia kaip laikrodis.
Šis nedidelis variklis, suporuotas su 7 laipsnių automatine pavarų dėže, veikia kaip laikrodis, keičiant važiavimo režimus: kai reikia, šokteli į priekį, bet gali tiesiog ramiai plaukti pasroviui. Tą juk bent jau Vilniuje dažniausiai ir darome.
Todėl pasikartosiu: jei norite smagios kelionės miesto gatvėmis, nešvaistykite pinigų SUV-ams ir nesivaikykite madų. Nes „i20“ ir kiti, panašūs į jį vikruoliai, yra aukso vidurys tarp aistros vairuoti ir racionalumo.
Čia svarbios ne tik Eglės minėtos degalų sąnaudos. Galvoju, jei už tuos 15 tūkst. Eur, kurios kartais skiriame senam „džipui“, pirktume tokius nedidelius, ekologiškus automobilius, ir oras būtų švaresnis, ir parkavimo problemų mažiau.